IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Silencer Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-01-2002 21:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Kent iemand deze black metal band. Hun cd heet Death, pierce me. Kan iemand mij iets meer over deze band vertellen?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-01-2002 22:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Een blackmetal band die Silencer heet met een cd Death Pierce Me... maf. Zou eerder aan extreme deathmetal denken.

Maar nee ik ken ze niet.

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-08-2003 12:08 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

heb hier al veel goeds over gehoord, weet iemand waar je de cd kunt kopen?

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

istari
Usericon van istari
Posted 20-08-2003 12:10 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

ik heb de cd net getrade met een Rus, ik wacht er nog altijd op. Het gaat om extreme black/darkmetal, in de stijl van de vroege bethlehem, maar nog een stap verder

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 20-08-2003 12:20 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

steirtje da ne keer rippen dan en sturen?

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 20-08-2003 13:15 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Niks te death metal. Silencer speelt een bijzonder gestoorde vorm van black metal, misschien wat als de oudere Bethlehem maar dan met betere songs en ziekere vocals.

En niks te rippen/downen of zo. Support voor een keer de band (RIP) en label.

Bijzonder vernuftig verpakt trouwens. Zijn er eigenaars die daar al op gelet hebben? Het is een regular jewel case maar met heel aardig effectje. Bestudeer maar eens goed de cover ...

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 20-08-2003 13:18]

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-08-2003 16:39 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 13:15 schreef Wolveken het volgende:
Niks te death metal. Silencer speelt een bijzonder gestoorde vorm van black metal, misschien wat als de oudere Bethlehem maar dan met betere songs en ziekere vocals.

En niks te rippen/downen of zo. Support voor een keer de band (RIP) en label.

Bijzonder vernuftig verpakt trouwens. Zijn er eigenaars die daar al op gelet hebben? Het is een regular jewel case maar met heel aardig effectje. Bestudeer maar eens goed de cover ...

nu weet ik nog steeds niet waar je hem kunt kopen

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 20-08-2003 16:45 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-08-2003 17:02 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:45 schreef Wolveken het volgende:
http://www.grau.cd

of:

http://www.thr.cjb.net

dank u!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2004 20:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

"Death- Pierce Me" is wel een enorm goede plaat!
De eerste paar luisterbeurten kon ik niet veel van de vocalen maken, maar later komen ze steeds beter tot hun recht in combinatie met de muziek.
De akoestische stukken zijn melodieus zonder in kazige riedeltjes te vervallen.
argh argh, ik raak niet uitgeluisterd!!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 17-11-2004 22:25 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Inderdaad, dit is gaaf spul. Sfeer tot en met!
Hoe toepasselijk ook dat die kerel achter de band tegenwoordig in een inrichting zit. Wel jammer, want dat betekent helaas geen Silencer meer.

Jullie zijn allemaal negers!

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2004 22:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

haha, als je dat boekje leest begrijp je waarom. Sommige stukjes tekst komen niet echt goed aan
Daarnaast bedankt hij ook de makers van verschillende medicijnen enzo.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-11-2004 22:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

KLinkt interessant. Eens een keer checken.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2004 22:28 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

absoluut doen.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 17-11-2004 22:32 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

En schrik de eerste keer niet te erg van de vocalen. Die zijn best apart te noemen, maar geef het z'n tijd en je zult zien dat ze perfect passen bij de toon die de muziek en teksten zetten.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2004 22:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

yeah, de vocalen moet je idd even tijd geven.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2004 22:38 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

argh, Death- Pierce Me staat weer aan

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 18-11-2004 10:41 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Dat bandje van jou is ook goed te pruimen, aerobed! Komt daar nog een vervolg op?

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Selvhat
Usericon van Selvhat
Posted 18-04-2005 22:05 by Selvhat Wijzig reactieProfiel van SelvhatQuote dit bericht

dit is een zeer depressieve blackmetal band..ik vind het wle wat weghebben van shining alleen de vocalen zijn nog extremer..Ook hele mooie intro's trouwens..kan alleen de cd nergens te koop/ruil vinden helaas

[Dit bericht is gewijzigd door Selvhat op 18-04-2005 22:06]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-04-2005 22:09 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

THR heeft 'm.

Selvhat
Usericon van Selvhat
Posted 18-04-2005 22:14 by Selvhat Wijzig reactieProfiel van SelvhatQuote dit bericht

Bedankt

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-04-2005 22:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

geen probleem. Godverdomme, goede plaat zeg.

in welke taal moet je username zijn
trouwens.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 18-04-2005 22:23 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ja, echt een gaaf en oerziek album. Die vocalen waren ook sneller dan verwacht gewend.

Selvhat
Usericon van Selvhat
Posted 18-04-2005 22:25 by Selvhat Wijzig reactieProfiel van SelvhatQuote dit bericht

haha noors

Judas Iscariot
Usericon van Judas Iscariot
Posted 18-04-2005 22:40 by Judas Iscariot Wijzig reactieProfiel van Judas IscariotQuote dit bericht

Heersende band! Ik vond die vocalen al vanaf het begin gaaf eigenlijk. Ik vind ook vooral die rustige stukjes gaaf waar de ze de spanning opbouwen met behulp van de drums. Je denkt telkens nu komt het, maar het komt dan dus niet. En als je het dan niet meer verwacht barst in één keer weer de hel los.
Depressief, ziek en apart. Een geweldige band! Inderdaad jammer dat ze ermee gestopt zijn.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 19-04-2005 1:18 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ook niet vrijwillig, natuurlijk.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com