IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Silencer Vorige pagina
Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 25-10-2008 23:56 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Die begotten film ga ik eens helemaal bekijken, hij staat op google video, op het moment heb ik er de zenuwen niet voor...

Argh
Usericon van Argh
Posted 26-10-2008 0:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2008 23:56 schreef Audiophile het volgende:
Die begotten film ga ik eens helemaal bekijken, hij staat op google video, op het moment heb ik er de zenuwen niet voor...

+1 staat inderdaad geheel op google vid... maar op dit moment word ik al naar genoeg van dat silencer clipje. hehe

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-10-2008 1:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat een zieke shit, die clip. Waarom zou je zoiets überhaupt willen kijken? Je wordt er geen spat wijzer van. Ook als ik zo eens lees waar die film over zou moeten gaan vraag ik me af wat de relevantie ervan is. Ik kan me iig niet voorstellen dat iemand zit te wachten op dit soort beelden.

Muziek is nog best OK, alleen die zang he...

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 26-10-2008 12:35 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Die film komt zonder deze saaie muziek met onbedoeld hilarische vocalen stukken beter uit de verf.

Sater
Usericon van Sater
Posted 26-10-2008 12:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 26-10-2008 12:41 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 26 oktober 2008 1:39 schreef M. het volgende:
Wat een zieke shit, die clip. Waarom zou je zoiets überhaupt willen kijken? Je wordt er geen spat wijzer van. Ook als ik zo eens lees waar die film over zou moeten gaan vraag ik me af wat de relevantie ervan is. Ik kan me iig niet voorstellen dat iemand zit te wachten op dit soort beelden.

Muziek is nog best OK, alleen die zang he...

Voor mijzelf sprekend, ik vind het af en toe fijn om mijzelf te verliezen in een totaal andere realiteit(uiteraard harstikke zweverig gezegd), mijn input te beperken door een zorgvuldig gevormd perspectief op een voorstelling. Wat dat betreft lijkt het echt op een bewegend schilderij waar ik ook wel eens naar wil kijken om mijzelf te verliezen.
Natuurlijk wordt je er niet wijzer van, maar dat is ook helemaal het doel niet van de film of mijn doel om ernaar te kijken. Als je als doel stelt dat je dingen doet om wijzer van te worden dan kan je je inderdaad niet voorstellen dat iemand op zo'n film zit te wachten. Minder pragmatisch denken jij dit valt onder de noemer 'kunst omwille de kunst zelf' lijkt mij, als we dit voor het gemak kunst noeme.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-08-2010 0:33 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik luister nu Death - Pierce Me en het is lekker!

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 01-08-2010 0:43 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Omstreden plaat, maar ik heb 'em altijd fijn gevonden

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 01-08-2010 2:52 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik heb nooit echt wat met Silencer gekund, misschien nog eens proberen.

Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 01-08-2010 3:05 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Net dat clipje op de vorige pagina bekeken/beluisterd...

Ik hoop dat de vocalen opnames zijn van iemand die stervende was onder helse pijnen...

Nee?

Er kan meer van hem komen?

"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"

Rivfader90
YNWA
Usericon van Rivfader90
Posted 01-08-2010 18:56 by Rivfader90 Wijzig reactieProfiel van Rivfader90Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/Rivfader90

Begotten ziet er een zieke film uit.

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 01-08-2010 19:19 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Toen ik de clip van Silencer zag leek de film mij ook heel heftig, maar eerlijk gezegd heeft ie niet erg veel indruk op me gemaakt, nogal saai.
Silencer vind ik ook niet echt bijzonder eigenlijk, en de vocalen niet meer dan lachwekkend.

Unikagen
Usericon van Unikagen
Posted 02-08-2010 0:32 by Unikagen Wijzig reactieProfiel van UnikagenQuote dit bericht

http://btjunkie.org/torrent/E-Elias-Merhige-Begotten-1991-reseed/419613f55445a3fad2181f49546b8590ac6f472dd42e

Die ga ik op mijn plafond beamen morgen nacht.

[Dit bericht is gewijzigd door Unikagen op 02-08-2010 0:33]

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-08-2010 0:46 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 augustus 2010 0:43 schreef Metalhead22 het volgende:
Omstreden plaat, maar ik heb 'em altijd fijn gevonden

Inderdaad. Vette schijf.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2010 1:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is dit nu echt goed?

signature

Argh
Usericon van Argh
Posted 20-08-2010 5:07 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

edit; laat maar

serieuze reactie op nonsens silencer mongloid pooptube remix

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-08-2010 5:09]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-08-2010 20:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

na paar weken.. blijft echt een zeer sterke cd vinden... heerlijke sfeer

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 21-08-2010 11:41 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Ik moest echt even wennen aan de vocals toen ik ze net kende, maar als je daar eenmaal aan went, blijkt de cd erg goed te zijn!

caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 31-12-2013 11:58 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Silencer wordt zo'n beetje gezien als voortrekker van die ganse suicidal-stroming, terwijl het muzikaal niet zo traag is eigenlijk.

Sfeer zit wel goed. De stukken zijn bij momenten zelfs catchy maar het geeft wel zo'n chaotisch/eenzaam gevoel mee.

Kan me wel niet ontdoen dat de zanger wat aan pose doet, cfr. de varkenspoten en de opsomming van medicatie in de thankslist.

De vocalen wennen wel maar het doet me toch altijd denken aan 16-jarigen bij een optreden van Justin Bieber.

En nu gaan we vegen

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 31-12-2013 12:05 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Dank voor deze mening.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com