|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
maar hij luistert metal Je moeder. |
|
nou nou....welke vrouwelijke zm-ers spreek jij "in het echt" die ook mental "in het echt" kennen? |
|
Panic at the Disco is een Emo-bandje SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: beter ZM lezen en je weet het!! "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC |
|
alleen linda en nathalie waarschijnlijk Je moeder. |
|
quote: ik hou ervan en ga d'r volgende week naartoe! HA! |
|
quote: je loopt ergens mee tepochten....doe dan niet zo kinderachtig en get to the piont en geef antwoord op m'n vraag.... |
|
quote: mwa, erg poppy emo dan, echte emo is wel iets harder dan dat, meer hardcore. en de zang van hun irriteert me aardig Je moeder. |
|
quote: Nee..................vertel het ons oh vrouwengoeroe der Z-Emmers SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: BINGO!! We hebben een winnaar!! ik zie velen van jullie (uit deze kant van nederland) vanzelf in de nabije toekomst. Ik kijk er al naar uit. Ben benieuwd wat voor figuren hier rondhangen. "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC |
|
quote: die hebben mental nog nooit in het echt gesproken |
|
Ik ga door het leven als figuurzaagfiguur.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Precies wat ik in eerste instantie vond!! Later begon ik het een stuk leuker te vinden, maar weet niet precies waarom, moet ik zeggen. De refreintjes blijven geinig denk ik. Vonden jullie de rest van mijn lijstje tracks (en idd geen albums, had niet door dat dat de bedoeling was) geen metal? NU-Metal is toch ook metal?? "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC |
|
nope afhankelijk van wat je nu-metal noemt trouwens, slipknot zou ik geen nu metal noemen maar wel metal, linkin park en die ellende noem ik geen metal meer [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-10-2006 21:07] Je moeder. |
|
Ontopic stelletje zwijnen... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Linda draait hier al wat langer mee geloof ik en gaf me die indruk. Zal het haar morgen vragen, maar ik geloof je op je woord. Maar kom op joh, Mental is niet de snuggerste hierzo. "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC |
|
Jij ook niet kan je niet lezen... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
T ouché "All of them bleed at the nerves that take so long to wear down" AHC |
|
quote: Ook in jouw lijstje zal "The Smell of a Life that Could Have Been" van Lingua niet misstaan. Gaat een beetje richting Khoma, maar is een stuk explosiever... edit: ik neem hem wel mee van het weekend [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 11-10-2006 22:36] no text supplied |
|
Ehhhh wat vond ik übercool tot nu toe... Ik hou het ff bij metal, het is hier tenslotte een metalforum nietwaar. Anaal-Nathrakh - Eschaton (onbetwiste nummer 1) Suffocation - Suffocation Enslaved - RUUN (onbetwiste nummer 1 ) Necrophobic - Hrimthursum Aborym - Generator Katharsis - Vvorldvvithoutend Keep of Kalessin - Armada Scar Symmetry - Pitch Black Progress The Deviant - Ravenous Deathworship Mastodon - Blood Mountain En dat is 10, met die Mastodon, maar ik ben vast een en ander vergeten. Wat zit er nog in het vat? Nieuwe Shining, Dodheimsgard, Augury, Immolation? Of wordt dat 2007.... [Dit bericht is gewijzigd door M. op 12-10-2006 0:02] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Is goed kerel. Ben benieuwd. Van de samples op hun site word ik niet veel wijzer want die klinken beyond kloten. Zie je zaterdag. |
|
Oh en Lykle, ga jij nou eens "A Dead Sinking Story" van Envy luisteren. Word tijd. Is vet. |
|
je ziet alweer van ver aankomen dat Mastodon cd van het jaar zal worden... vind er niks aan signature |
|
quote: Ja ja, alles op zijn tijd no text supplied |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |