|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Piano als bijvak? Da's heel zinvol! En het is aan te raden om van tevoren iets aan solfège te doen (vooral begeleid en onbegeleid zingen oefenen, en ritmes tikken) want daar wil je niet op zakken als je hard gestudeerd hebt! De jazzkant (of pop?) zal wel wat anders in elkaar zitten maar het blijft noodzaak. En klassiek heb ik gekozen omdat dat hetgeen is wat ik geleerd heb; ten eerste ligt mijn talent daar en ten tweede heb ik nooit de overgang gemaakt naar electrisch zoals ik dat in de eerste instantie van plan was. Ik ben er eigenlijk vrij vanzelf ingerold. Op mijn 20e nam ik na 2 jaar opnieuw les bij een andere en betere docent en die was zo aardig om mij de nodige techniek bij te brengen, en dat jaar daarna ben ik begonnen in Amsterdam. Ik moest wel eerst vooropleiding doen want ik was nog niet ver genoeg. Klassiek is gewoon het leukst om te spelen omdat het een soort van algehele perfectie nastreeft (in klank, compositie, etc) en dat ligt mij veel meer dan pop. Wat compositie betreft is popmuziek gewoon vrij primitief. Zij hebben natuurlijk weer andere esthetische waarden. (Ik vermijd op dit tijdstip iedere vorm van discussie) ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Je kan het zo ingewikkeld maken als je wilt hoor , De "perfectie" is ook het nadeel van Klassiek Imo, Klassieke spelers worden meer machines dan muzikanten, maar zoals je zegt tis maar wat je wilt |
|
Ja er zijn helaas veel spelers die vooral technisch geweldig zijn maar vergeten om muziek te maken. Op de dag dat ik mezelf daar op zou betrappen ga ik een andere hobby zoeken. Alleen is het toch wel lastig omdat je gewoon op routine gaat spelen, terwijl het op gevoel moet. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: En als je op je gevoel nou heel technisch speelt ? |
|
Ja slapen jij! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Erg ontopic zijn we niet |
|
Hebben de mods wat te doen morgen. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Mod is in het Metalspel topic ook niet on topic dus Boooyah |
|
1. Scar Symmetry - Pitch Black Progress 2. Mercenary - The hours that remain 3. Cult Of Luna - Somewhere along the highway 4. Melechesh - Emissaries 5. Nachtmystium - Instinct:Decay 6. Satyricon - Now,Diabolical 7. Muse - Black holes and revelations 8. Enslaved - RUUN 9. Hatebreed - Supremacy 10. Slayer - Christ Illusion 11. Walls of Jericho - With devils amongst us all 12. Spawn of possession - Noctambulant 13. Psychroptic - Symbols of failure 14. Spektr - The near death experience 15. The Gathering - Home 16. GUT - The Cumback 17. Kampfar - Kvass 18. I - Between two worlds 19. Keep of Kalessin - Armada 20. Raised Fist - Sound of the republic Zoiets dus ongeveer maar eig nog pak bands die ik wou vermelden Een greep dan maar: Koldbrann, Urgehal, Lair of the minotaur, Aborym, ... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Drawn and Quartered - Hail Infernal Darkness Decapitated - Organic Halluncinosis Anaal Nathrakh - Eschaton The Deviant - Ravenous Deathworship Misery Index - Discordia Drudkh - Blood in Our Wells Satyricon - Now, Diabolical Psycroptic - Symbols of Failure Raised Fist - Sound of the Republic Hatebreed - Supremacy Panzerchrist - Battalion beast Deicide - The Stench of Redemption |
|
quote: Jij woont toch op de campnus? Veel van je platen hierboven kan ik niet op Campusnet vinden, regel dat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
1. Urgehal - Goatcraft Torment 2. Melechesh - Emissaries 3. Ancient Rites - Rvbicon 4. Kampfar - Kvass 5. Satyricon - Now, Diabolical 6. Gorgoroth - Ad majorem Sathanas Gloriam 7. Deicide - The Stench of Redemption 8. Setherial - Death Triumphant 9. I - Between Two Worlds 10. ???? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Secrets of the Moon - Antithesis Nou ja, die komt dan op 1, en de rest schuift netjes door. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |