IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Top 10 van 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-06-2006 19:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik heb nog geen cd uit 2006 gehoord :D

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 03-06-2006 19:03 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

voorlopig zoiets:

1. Aborym - Generator
2. Gorgoroth - Ad Majorem Sathanas Gloriam
3. The Deviant - Ravenous Deathworship
4. Secht - Secht
5. The Legion - Revocation
6. Spektr - The Near Death Experience
7. Leviathan - Howl Mockery at The Cross
8. Helheim - The Journey and Experiences of Death
9. Darkthrone - The Cult is Alive
10. Burial Hordes - War Revenge and Total Annihilation

tot nu toe valt 2006 wel een beetje tegen qua echte uitschieters, maar gelukkig zitten we pas op de helft.

.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-06-2006 19:11 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2006 19:03 schreef Biertje ? het volgende:
7. Leviathan - Howl Mockery at The Cross

Hier zit toch helemaal geen nieuw materiaal tussen?

Curieuze Death In June cover staat hier trouwens op.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Biertje ?
Usericon van Biertje ?
Posted 03-06-2006 19:14 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

geen idee, ken hun andere platen niet..

.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-06-2006 19:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2006 19:14 schreef Biertje ? het volgende:
geen idee, ken hun andere platen niet..

Ik ben niet thuis dus kan het boekje niet chekcen. Maar bij mijn weten is het een compilatie van oude demo's. 't is een eenmansproject trouwens als je die Howl Mockery At The Cross al tof vindt loont het de moeite om z'n andere materiaal te checken, dat is IMO veeeeel sterker.

"Tentacles of Whorror" en "The Tenth Sublevel of Suicide" zijn bv. naar mijn mening twee geweldige releases. Minder lo-fi, betere uitwerking tussen de "metal" en de depri-ambience terreur, etc.
En vergeet niet zijn naar mijn mening beste werk, die plaat van Lurker of Chalice. Andere projectnaam, zelfde gast. Geniale plaat

spectre
Usericon van spectre
Posted 03-06-2006 19:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

plus één!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Biertje ?
Usericon van Biertje ?
Posted 03-06-2006 19:22 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

maar eens doen dan, The Tenth Sublevel of Suicide had ik al eens vlug gehoort bij een maat van me, klonk zeker lekker

.

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 03-06-2006 19:22 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

verkeerde topic....

[Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 03-06-2006 19:23]

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-06-2006 20:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 juni 2006 19:02 schreef Argus het volgende:
Ik heb nog geen cd uit 2006 gehoord :D

ik al 1 :D

the gathering - home

woei

Je moeder.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-06-2006 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

1. Ancient Rites - Rvbicon
2. Darkthrone - The Cult is Alive
3. Ajattara - Äpäre
4. Satyricon - Now, Diabolical

Faustian Spirit of the Earth

metalmook
Usericon van metalmook
Posted 04-06-2006 1:59 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

kandidaten voor mijn jaarlijstje:

Mono - You are There
Daylight Dies - Dismantling Devotion
Drudkh - Blood in our Wells
Ljaa - Til Avsky For Livet
Astrosoniq - Speeder People
Unearthly Trance - The Trident
Lair of Minotaur - The Ultimate Destroyer

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 23-06-2006 19:18 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 8 mei 2006 22:18 schreef Violent God het volgende:
Tot nu toe maken een goede kans:

Misery Index - Discordia
Gadget - The Funeral March
Cretin - Freakery
Whorecore - Protection
Nasum - Grind Finale
Skinless - Trample The Weak, Hurdle The Dead

Twijfelgevallen:

Tool - 10.000 Days
Devin Townsend - Synchestra
Zyklon - Disintegrate
Cannibal Corpse - Kill

Effe de nieuwe Skinless toegevoegd.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-06-2006 19:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2006 18:10 schreef kwelgeest het volgende:
Ljaa - Til Avsky for Livet
Haatstrijd - Cacaodaemon

Tot nu een aardig kut jaar.

Enslaved - Ruun komt hierbij. Satyricon gaat naar de afvalbak.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-06-2006 19:33 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Geen Kermania?
Geen Funeral Procession?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-06-2006 19:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2006 19:33 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Geen Kermania?
Geen Funeral Procession?
Kermania moet ik nog even laten bezinken. Klonk zeker leuk maar niet top-10 waardig. Funeral Procession heb ik op basis van een MP3/sample voorbij laten gaan. 'Epheles - Souviens-Toi' hoort eigenlijk wel in dit rijtje thuis.
Maar ik zit hard te wachten op de aankomende Verdunkeln en The Ruins of Beverast.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-06-2006 20:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ik zit ondertussen wat te twijfelen over de nieuwe Moonspell, lekker schijfje, maar ik ben bang dat hij na twee a drie goede luisterbeurten bezwijkt onder vervlakking.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-06-2006 21:25 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2006 19:38 schreef kwelgeest het volgende:
Kermania moet ik nog even laten bezinken. Klonk zeker leuk maar niet top-10 waardig. Funeral Procession heb ik op basis van een MP3/sample voorbij laten gaan. 'Epheles - Souviens-Toi' hoort eigenlijk wel in dit rijtje thuis.
Maar ik zit hard te wachten op de aankomende Verdunkeln en The Ruins of Beverast.

Aha. Bewuste keuzes dus.
Bij mij is het een stuk makkelijker. Ik heb nog maar vier cd's van 2006.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-06-2006 10:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2006 21:25 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Aha. Bewuste keuzes dus.
Bij mij is het een stuk makkelijker. Ik heb nog maar vier cd's van 2006.

Ik een stuk of twaalf. Maar daar zit ook zooi tussen en aardige schijven maar die gewoon niet sterk genoeg zijn om in een top-10 neer te kunnen zetten.

Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 24-06-2006 11:59 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

01. Tool - 10000 days
02. Keep Of Kalessin - Armada
03. Devin Townsend - Synchestra
04. Strapping Young Lad - The new black
05. Katatonia - The great cold distance
06. Ihsahn - The Adversary
07. Enslaved - Ruun
08. Aborym - Generator
09. Textures - Drawing Circles
10. Novembre - Materia

Penumbra hoards ye, God of revulsion

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-06-2006 12:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2006 18:10 schreef kwelgeest het volgende:
Ljaa - Til Avsky for Livet
Haatstrijd - Cacaodaemon

Tot nu een aardig kut jaar.

Bij jou is elk jaar een kut jaar of niet? In mijn herinnering zet je zoiets elk jaar neer

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-06-2006 12:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2006 12:25 schreef M. het volgende:
Bij jou is elk jaar een kut jaar of niet? In mijn herinnering zet je zoiets elk jaar neer
Vorig jaar postte ik idd ook zoiets. Toen had ik in de eerste 7/8 maanden pas een toffe plaat gehoord. Maar het tweede halfjaar van 2005 heeft dat wel weer goedgemaakt.
Als je het zo bekijkt heeft 2006 dus een hogere potentie dan 2005.
Wat postte ik ook alweer in 2004?

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-06-2006 12:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat weet ik niet, ik vond het gewoon goed bij je passen

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-06-2006 12:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb'm gevonden:

quote:
Op 27 november 2004 14:51 schreef kwelgeest het volgende:
Moeilijk moeilijk moeilijk.
Er zijn wel aardig wat goede platen uitgekomen dit jaar maar echt 'schokkend' zijn er niet veel. Als ik kijk naar mijn potentiële top-10 lijstje van dit jaar word ik eigenlijk toch een beetje droevig.

*knip*

Verder zij er nog best veel goede en aardige albums uitgekomen dit jaar maar die overtroffen hun voorganger niet en daarom vind ik ze geen plaats verdienen in mijn top-10.

Idd ook niet al te positief.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-06-2006 12:37 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Je komt over als een ouwe vent.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-06-2006 12:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ben dan ook bijna bejaard.

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com