![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
die dag zal IOM ook een laatste EP uitbrengen met 5 laatste tracks en die worden HARD! ![]() ![]() |
|
Dit wordt laip, dit wordt laip, dit wordt laaaiiihaaaiip ![]() ![]() |
|
Hier ga ik wel heen!! ![]() |
|
quote:je kent de weg ![]() ![]() |
|
Idd.. als er nog mensen mee willen rijden... ![]() |
|
Ja speer is goed ![]() ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Ik uit Westerhaar-Vriezenveensewijk... check eens wat daar wel niet te doen is: http://www.ertussenuit.com/plaatsen/4799.htm ![]() |
|
gaat druk worden ![]() ![]() ![]() |
|
fok... ziet er goed uit man... wie wil daar nou niet wonen ![]() ![]() |
|
quote: Komt die ook beschikbaar voor mensen die niet bij het optreden kunnen zijn? ![]() |
|
quote: Dan zullen we zeker af moeten komen ![]() |
|
quote: het is dat die gig die ik die dag moet spelen ook ebst ok is anders was ik met jullie mee ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
*skup* zin in ![]() ![]() |
|
Oh ja, hier ben ik ook nog even bij. Kunnen we ![]() ![]() |
|
quote:Cool ![]() ![]() |
|
present metalfoto's @ http://www.basementonline.nl ![]() |
|
Supergaaf !! Aanwezig dus !! Ook goeie zaak dat er nog een ep-tje uitkomt. Schaffen we die ook gelijk nog ff aan. ![]() |
|
gisteren die EP gemasterd: hij's VET geworden ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er is zelfs een flyer: ![]() ![]() |
|
dikke kans dat ik er ook ben ![]() You suck and that's sad ![]() |
|
en terecht! ![]() ![]() |
|
Hee Frank: we spelen met stormrider morgen in Belgie (kinrooi, vlak over de grens bij Ittervoort, zie stormrider topic) stormrider speelt pas rond middernacht, dus misschien effe door naar belgie hierna ?? ![]() ![]() Mod-edit: mooie flyer Marcellio, maar dit topic gaat over Isle of Man en niet over Stormrider ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-06-2006 8:48] ![]() |
|
Mmmm... misschien kan Frank wel met mij meerijden dan ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |