|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
check wat? You suck and that's sad |
|
myspace |
|
dat gaat niet, mijn baas heeft die site geblokkeerd You suck and that's sad |
|
THE BASTARD! |
|
ja.....*snik* You suck and that's sad |
|
ik baal nog steeds, we moesten zelf spelen. erg gaaf altijd, maar voor 30 man... pff, dan zat ik liever in eindhove te feesten. |
|
Nou Tammi ik stel voor dat ze voor ons 2-en dan maar een xtra show nog doen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: en dat zelfs nog zonder sans amp! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hehe die klatsboem was een verrot snoer waar ik tegenaan ragde hehe en toen stond ie beetje hard hehe, isle of man wat een fucking harde band! Zelfde geld voor Sengaia! te gekke avond! Edit: JB deze keer een bassoverdrive was ook fijn! [Dit bericht is gewijzigd door MyGreatDevastator op 19-06-2006 14:37] |
|
Dat ding dat op de sans amp leek maar dan blauwig? die we ook dat muzikproductiv boek zagen? zo'n ding? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
[edit]@Mart; Haha ah zo! M'n vriendin liep snel weg haha. Pijnlijk enzo quote:Dude! Was jij dr wel!!! Of heb je toevallig je kop kaalgeschoren? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-06-2006 14:42] |
|
nee, Optreden in groningen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: nee gewoon een bassoverdrive van boss klonk best goed! |
|
Hard!! dat is die ODB 3 dus waar ik het over had! ik heb op mijn part aardig wat coole adviesen/aanraders van jeroen/Massive assault gekregen, dus binnenkort maar even omklooien/proberen! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Damn, leuke show gemist zo te horen. Ik was gewoon te kapot/verrot/beroerd van al het feest en bier van de dag ervoor om nog een paar uur in de Greybus te stappen. Dan hadden we vaak moeten stoppen om te kotsen ben ik bang. |
|
quote: ik heb net heeel even kunnen kijken, toen had de admin van mijn werk heb even ontblockt, wat zou ik moeten zien? You suck and that's sad |
|
ja jammer Wietze, bikkel! Was donders vet. Maar ja KB : o jij vroeg of ik Myspace had. En later postte je je url daarvan. Vandaar 'check' als in dat ik je heb toegevoegd. Maar had jij al met mij gedaan zag ik ook. Verder niks gepost. tering wat offtopic [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-06-2006 15:30] |
|
On-topic kerel! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: doe mij eens even verrassen met iets leuks dan You suck and that's sad |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |