|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil ook maar ik kan niet! godverdomme! |
|
Sodekutje, dit was GAAF !!! Na op zeer prettige wijze te zijn opgewarmd door Sengaia, Greyline en Zillah (stuk voor stuk gave bands die konden rekenen op een goede publieksbijval) was het tijd geworden voor de laatste show ooit van Isle of Man. En vanaf de briljante opkomst met kilo's confetti tot de laatste klanken van het laatste nummer was het 1 groot feest. Lang geleden dat ik een zaal zo uit zijn dak heb zien gaan. De band had er vreselijk zin in en heeft er nog 1 keer een prachtig feestje van gebouwd. Absoluut waanzinnig, gruwelijk jammer dat ze er mee stoppen. Gruwelijk blij dat ik dit nog hebben mogen mee maken !! Maar goed, zoals Daan al zei; over 3 jaar is het afscheidsconcert van de hiphopband die ze nu gaan beginnen (met o.a. het nummer Daddy, I wanna be a gangster), en die we ook allemaal gaaf gaan vinden. Dus we wachten daar gewoon op !!! |
|
Ik vond het helemaal geweldig, ook geweldige tent dat Dynamo!! |
|
Wat ontzettend mongool dat het zo hard uitliep. Mailen ze dat ze om 23u klaar zijn. Begint IOM pas om 2310. Wij moesten de laatste trein hebben naar Utrecht om 2338 dus je gokt het al. Wel een belachelijk vette show idd van IOM. Wat ging iedereen los. Tering! En die opkomst alleen al was legendarisch. Duelling Banjo's is ook zo'n gaaf nummer. metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
ik heb me goed vermaakt You suck and that's sad |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote:ah jij was dus die met de piercing op je borst? En TERING WAT EEN VETTE SHOW!!! IOM heerscht de pan uit, nie normaal Greyline ook helemaal te gek, en Sengaia ook!! Zillah.. mwoa.. Super vette avond |
|
jawohl! Hedde mij dus gespot?? Wrom zeg je dan niks You suck and that's sad |
|
Bedacht ik me later pas ('hey volgens mij was dat..'). We zaten op de trap, dappere-speerwerper gaf je toen een Aggro-cdtje. Next time aanspreek enzo ja :D |
|
doen dan kunnen we samen bier drinken You suck and that's sad |
|
Jaaaaaa |
|
heppie myspace? You suck and that's sad |
|
probeer /frnk es.. dus jij hebt ook weer een myspace? |
|
ik ken u?? You suck and that's sad |
|
Alleen v. je vorige Myspace.. |
|
doe mij eens even adden www.myspace.com/killerbarbie_ You suck and that's sad |
|
oh ja jij was kei schattig hihihihi EDIT: en nog heur [Dit bericht is gewijzigd door killerbarbie op 18-06-2006 23:27] You suck and that's sad |
|
Weg image |
|
You suck and that's sad |
|
IOM pics nouja, niet van de band maar van moi You suck and that's sad |
|
die laaste pic speciaal voor heiden, lekker erotisch You suck and that's sad |
|
Was een teringharde show en een waardig afscheid. Hierbij wat foto's: Meer te zien op www.pacoweekenstroo.com. [Dit bericht is gewijzigd door Paco op 19-06-2006 5:28] |
|
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, IOM is/was altijd knettervet live. @ Paco: supervette foto's!!!! Heb even op je site zitten kijken ook, good stuff! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Yo vette foto's!!! Wat een feest was't toch ook killerbarbie : check |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |