IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Zwolsche aanval! 03 juni 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-05-2006 20:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2006 19:47 schreef FRNK het volgende:
ach pff tss destruction pff tss

HMM

Destruction
Overigens in Hedon elk jaar terug kerende bands, wacht nog op een originele line up die niet overal tig keer te zien valt.

(en ja iets neer zetten, wat betaalbaar en haalbaar is, is nog best lastig)

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-05-2006 1:34 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

haha zie'm lobbyen dan

kga wel naar Hedon

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-05-2006 10:41 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

+1

Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 19-05-2006 11:00 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

+ 1

Enskedese Kopknikkers Bende

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2006 20:02 schreef MMayo het volgende:
Destruction
Overigens in Hedon elk jaar terug kerende bands, wacht nog op een originele line up die niet overal tig keer te zien valt.

(en ja iets neer zetten, wat betaalbaar en haalbaar is, is nog best lastig)
Je bedoelt de occultfest line up?

w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 19-05-2006 12:08 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 18 mei 2006 20:02 schreef MMayo het volgende:

Volgens mij heb ik net 2 voorbeelden gegeven!!! Beide feestjes hebben en volledig zelf samengestelde line-up, dus geen tour die op tig plaatsen in Nederland te zien is! En altijd een "Local Hero" er bij...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2006 12:14 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 11:02 schreef Jenje het volgende:
Je bedoelt de occultfest line up?

Nee.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2006 12:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:08 schreef w817tjes het volgende:
Volgens mij heb ik net 2 voorbeelden gegeven!!! Beide feestjes hebben en volledig zelf samengestelde line-up, dus geen tour die op tig plaatsen in Nederland te zien is! En altijd een "Local Hero" er bij...

Callenish Circle: Bijna elk jaar in Hedon wel te zien.
Bloodsessions: Nog niet eerder gezien, benieuwd naar
My Great Devastator: Hebben al vaak bij de buren gestaan.
Textures: Overal al te zien in de buurt, leuk ook in Hedon maar echt een keer wat anders is het niet.
See My Solution: Hebben al vaak bij de buren gestaan, in Hedon afgelopen jaar of net eind vorig jaar gestaan plus in de omgeving veel te zien (cafe de doc ook enzo).

Maakt het geen slechte bands, maar wel steeds van hetzelfde in Hedon/omgeving. Podium Hoogeveen en Burgerweeshuis programmeren wel met variatie, Hedon heeft wel de mogelijkheden.

w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 19-05-2006 12:41 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

Nou wordt het al Hedon en omgeving...
Eerst een verhaal houden dat HEDON nooit iets leuks/nieuws neerzet, Dan geef ik 2 voorbeelden van leuke concertavonden die in de planning staan, en dan begin jij te zeuren dat die bands al in het POPFRONT hebben gespeeld, of in de DOCTER...
Dat is toch heel wat anders!!

En Callenish Circle heeft (volgens mij)nog maar 2x in Hedon gestaan, waarvan de laatste keer in januari 2004... da's bij mij niet elk jaar...
Ja, Textures speelt veel in het land, en terecht want het is een geweldige band. Maar je kunt ze in Hedon zien samen met See My Solution, ook een geweldige band. Dan heb je toch een Line up die je niet overal ziet??? Dat jij ze dan al in de Docter hebt gezien, daar kan ik toch niets aan doen???
Kortom, loop niet zo te klagen. Ik heb Richard (= de programmeur) eindelijk zo ver dat hij wat meer met Metal doet...
Er zal altijd wel een zaal zijn die het in jouw ogen beter doet...

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-05-2006 12:43 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 mei 2006 12:41 schreef w817tjes het volgende:
Kortom, loop niet zo te klagen. Ik heb Richard (= de programmeur) eindelijk zo ver dat hij wat meer met Metal doet...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewoon zeggen dat je Occultfest gaaf vind, dan houd ze weer op met zeuren. Mayo is een vrouw en vrijgezel, dan weet je toch wel hoe de vork in de steel zit ..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2006 12:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:44 schreef Jenje het volgende:
Gewoon zeggen dat je Occultfest gaaf vind, dan houd ze weer op met zeuren. Mayo is een vrouw en vrijgezel, dan weet je toch wel hoe de vork in de steel zit ..

Nee schat, niet vrijgezel en Occultfest heeft er niks mee te maken. Jij moet al helemaal niet zeuren, alsof jij naar Hedon komt voor 1 van deze concerten.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 12:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:46 schreef MMayo het volgende:
Nee schat, niet vrijgezel en Occultfest heeft er niks mee te maken. Jij moet al helemaal niet zeuren, alsof jij naar Hedon komt voor 1 van deze concerten.
HAP

Ik kom er idd zelden .. sowieso een fervent concertbezoeker daar mijn smaak niet veel in nederland speelt en ik zowaar voor de bands ga ..

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2006 12:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:41 schreef w817tjes het volgende:
Nou wordt het al Hedon en omgeving...
Eerst een verhaal houden dat HEDON nooit iets leuks/nieuws neerzet, Dan geef ik 2 voorbeelden van leuke concertavonden die in de planning staan, en dan begin jij te zeuren dat die bands al in het POPFRONT hebben gespeeld, of in de DOCTER...
Dat is toch heel wat anders!!

En Callenish Circle heeft (volgens mij)nog maar 2x in Hedon gestaan, waarvan de laatste keer in januari 2004... da's bij mij niet elk jaar...
Ja, Textures speelt veel in het land, en terecht want het is een geweldige band. Maar je kunt ze in Hedon zien samen met See My Solution, ook een geweldige band. Dan heb je toch een Line up die je niet overal ziet??? Dat jij ze dan al in de Docter hebt gezien, daar kan ik toch niets aan doen???
Er zal altijd wel een zaal zijn die het in jouw ogen beter doet...

Je leest niet goed, er staat niet dat Hedon nooit wat leuks neer zet. Wel dat er op metalgebied niet echt wat origineels staat, wat elders niet zo vaak te zien valt. Een burgerweeshuis, een goudvishal en een podium hoogeveen hebben dit wel, waarom dan Hedon niet? En ja er zijn ook zalen die het beter doen inderdaad, maar Hedon trekt wel veel publiek tijdens de metalavonden (ja ik ben bij bijna allen wel aanwezig geweest). Overigens mooi dat je de programmeur zover hebt dat hij meer neer wil zetten, maar goed.. kijk ook eens naar bands die dus niet zo veel in omgeving spelen dan bijt dat elkaar niet. Het is jammer dat jij je direct aangevoelen valt, dat is niet nodig.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-05-2006 12:52 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Kom op, toch gaaf dat dit komt?

beter dan alle grooveparties/blofs etc

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2006 12:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:51 schreef Jenje het volgende:
HAP

Ik kom er idd zelden .. sowieso een fervent concertbezoeker daar mijn smaak niet veel in nederland speelt en ik zowaar voor de bands ga ..

HAP inderdaad. Overigens jammer dat je er zelden komt, het is een prettige zaal voor concerten. Wellicht wil Hedon ooit wel een doom festivalletje organiseren (droomt verder). Heb overigens ook zojuist op Hedon forum een vraag geplaatst of een festivalletje in Hedon niet een keer wat is.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2006 12:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:53 schreef MMayo het volgende:
HAP inderdaad. Overigens jammer dat je er zelden komt, het is een prettige zaal voor concerten. Wellicht wil Hedon ooit wel een doom festivalletje organiseren (droomt verder). Heb overigens ook zojuist op Hedon forum een vraag geplaatst of een festivalletje in Hedon niet een keer wat is.
Zou gaaf zijn, dan ben ik er zekers bij .. jammer dat de locatie icm ov zo beroerd is ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2006 12:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:52 schreef FRNK het volgende:
Kom op, toch gaaf dat dit komt?

beter dan alle grooveparties/blofs etc

Ja het is leuk dat men wat vaker metal wil neerzetten en het zijn zeker geen slechte bands maar het is zo herhaling steeds.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2006 12:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:54 schreef Jenje het volgende:
Zou gaaf zijn, dan ben ik er zekers bij .. jammer dat de locatie icm ov zo beroerd is ...

Ja dat klopt inderdaad, Zwolle heeft geen nachtnet ofzoiets en echt goedkope overnachtingsmogelijkheden is er ook al niet naar mijn weten.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-05-2006 12:56 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

DESTRUCTIOOOOOONNNN ;p

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2006 12:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 12:56 schreef FRNK het volgende:
DESTRUCTIOOOOOONNNN ;p

Deventer, inderdaad ja!
Maar goed, 3 juni wellicht wel een kijkje nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-05-2006 12:59]

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-05-2006 12:59 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Zwolleeeuuuuhhh

kga op hoes an, weekend

w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 19-05-2006 15:39 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 19 mei 2006 12:51 schreef MMayo het volgende:
Het is jammer dat jij je direct aangevoelen valt, dat is niet nodig.

Ik organiseer sinds dit seizoen deze metalavonden, dus ja, dan voel ik me toch wel persoonlijk aangevallen...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-05-2006 15:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2006 15:39 schreef w817tjes het volgende:
Ik organiseer sinds dit seizoen deze metalavonden, dus ja, dan voel ik me toch wel persoonlijk aangevallen...

Vanaf dit seizoen staat er tenminste weer eens wat metal in Hedon, dus niet nodig. Maar toch, meer variatieee (en een festivalletje? ah toe? hehe).

herrie
Usericon van herrie
Posted 19-05-2006 15:47 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

Hedon... die overgesubsidieerde toko die zo graag op de kaart wil staan in Nederland. Veel vrijwilligers achter de bar tegen te dure bier prijzen...

maar af en toe is er wel eens wat aardigs te doen en ik hoop dat metal wat meer voeten aan de grond krijgt daar. ben bang van niet, want als men NAPALM DEATH al laat schieten voor die maandelijkse ku(ns)tzinnige avond... dan heb ik er een hard hoofd in.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com