|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
laatste band ook bruut! en idd, veeeelsteveel en toen nog en toen nog weer flink enzo donders gezellig hehehe |
|
Inderdaad, mooi feestje gisteraaf! Thanx voor de roos nog he! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Vette avond, hoop dat jullie net zo genoten hebben als wij! Aggro en Taste of insanity kunnen d'r wat van!!! grtz My own Mess, chech de site en laat een bericht achter. www.myownmess.com |
|
|
|
was wel gaaf ja, aggro was trouwens bruut strak ! gave bands iig, we zijn zelfs tot aan het eind gebleven, zegt voor ons heel veel hehe Je moeder. |
|
quote: Mooi dat ik je haar vast moest houden! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: |
|
kheb me kostelijk vermaakt met Aggro en Taste Of Insanity, hopelijk hebben jullie je met ons (My Own Mess) vermaakt... zijn er nog mensen die foto's hebben gemaakt van ons? zoja zou diegene mij of big fat bastard kunnen pm-en? |
|
Ik he me prima met My own mess vermaakt, ik heb me prima met Taste of Insanity vermaakt en ik heb me ook nog prima met mezelf vermaakt.... |
|
quote: nix dit keer... zelfs keurig op tijd naar huis gegaan. maar het ene moment heeft te maken met iemand die heel erg goed opgelet had of ik wel biertjes voor andere mensen indeed... (en even vergeten was dat ik al jarenlang niet zeik over het uitdelen van een biertje). da's verder niet zo erg... maar publiekelijk vind ik dat toch minder. gelukkig helpt de omgaan met agressie training van mijn privé psychiater prima. vond nog een AGGRO ceedee in m'n broekzak. morgen maar eens luisteren en nogmaals dank heren van AGGRO! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 04-06-2006 23:40] |
|
quote: Sjongejonge, ik geef ze 1 biertje extra, gaan ze meteen weer staan Maar ja, goed om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt. Op naar het volgende feestje... |
|
quote:Nee, die kan dat niet. Ga maar eens op zoek naar de pm-functie en je begrijpt waarom |
|
quote: hahaha... weet je gelijk wie je de volgende x aanmaaklimonade moet geven! was geloof ik nog behoorlijk druk ook had ik het idee. |
|
quote: Yeah Eerste band niet veel van meegekregen (laat zoals gewoonlijk) Aggro klonk vrij strak, ondanks dat je de helft van de tijd de stem niet kon horen. Een cover van Fear Factory is altijd goed natuurlijk, demanufacture was het eerste album dat ik ooit kocht Taste of insanity was ook een goede zaak, beukte goed. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: De stam niet kon horen? kwa volume? of kwa text? Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Damn, heb na dit feestje drie dagen mank gelopen anwege een paar kisten tegen mn bovenbeen... maar het beukte allemaal wel als een tiet |
|
Zo te lezen beukte jij ook |
|
quote: Halverwege de set, een nummertje of twee, was de stem amper te horen boven de muziek uit. Qua text probeer ik al jaren om zo min mogelijk mee te krijgen Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |