|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ach, is toch een linkse ku(ns)tband hehe Je moeder. |
|
quote:Sinds wanneer is Napalm Death metal? En wat Karnivoor zegt. 'kBen die band liever kwijt dan rijk. Stelletje kneuzen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ook niet in een ander seizoen? Tijdje geleden alweer? Anyway, waarom zet men trouwens geen enkele black metal meer neer in Hedon (en in popfront)? Hoor hier en daar dat dit niet mag van de gemeente ofzo? Iets met subsidies.. ? |
|
Sjeeeeeeeeeeeeeeeeezus, wat een gezeik hier! Mayo, als je het anders wil wordt je toch vrijwilliger bij Hedon, en anders niet zeiken! Het is jammer dat er niet meer metal in Hedon staat, maar wees blij dat er mensen zoals Henk zijn, die proberen het tenminste nog. Hedon moet vanwege de subsidies gevarieerd programmeren, en ze hebben een waardeloze programeur, maar ze hebben altijd wel oog gehad voor lokaal talent die ze dan ook een kans geven. En het is toch gaaf dat nu bands zoals Aggro in Hedon staan? [edit] En daarbij gaat dit topic over de Zwolsche Aanval en niet over de Hedon programmering. [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 19-05-2006 18:46] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Heb een tijd geleden een aanmelding gedaan, is niks mee gedaan dus dan niet he. En het staat er toch bij dat men blij is dat er iig iets wordt gedaan, maar het kan altijd beter (bijvoorbeeld een show van Fantomas, best origineel dacht ik zo). Maar goed, als ik het goed begrijp mag een ieder die geen vrijwilliger is daar geen commentaar leveren. Tjah. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-05-2006 19:21] |
|
idd... kwelgeest en karnivoor... toen napalm death de metal scene verraste met hun eerste platen lagen jullie nog bij mams aan de tepel... ik begrijp wel dat je het daarom maar niks vind. was idd een aantal jaar geleden (goed opgelet MMayo!!!) dat NAPALM DEATH mogelijk in Hedon zou spelen... maar terug (en terecht Blodne rockgod) on topic... (en toen wist ik nix meer...). |
|
quote: Tuurlijk wel, we leven in een vrij land... En ook voor tips sta ik absoluut open, ik kan er alleen lang niet altijd wat mee doen... Zoveel vrijheid krijg ik helaas ook weer niet. En dat Napalm Death verhaal is volledig langs me heen gegaan dan... Misschien in de periode van de vorige programmeur??? Maar goed, ik ga gewoon mijn best doen... |
|
quote: Hele tijd geleden alweer.. jaartjes praat je dan over. Maarre ik heb op Hedon forum wat "tips" gepost of nouja meer een vraag. |
|
Is inderdaad een goed voorstel, ik zal eens proberen wat er mee te doen valt... |
|
Hee Henk, ook op zware metalen |
|
Maar goed, nu even terug naar het Topic... Allemaal komen 3 juni!!! Leuke opkomende Metal acts, en voor maar 3 euro. Waarschijnlijk gaat My Own Mess een CD presentatie doen! (als de CD op tijd af is...) |
|
quote: Zekerrrrrrr. |
|
quote: vlg mij ligt ie idd bij de drukker nu, maar idd coole bandjes |
|
Thanx... |
|
ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!! Onze ijgense Lord Ruftlucht als D.J.(dus lekker veel Thrash die avond)!!!!!!!! Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Ah mooi, dat gaat lukken dus... Ik zat al op een antwoord van je te wachten... |
|
quote: laten we het hopen, we hebben nogal last van luie duitsers maar tzal vast een leuk feestje worden |
|
quote: |
|
quote: ja en? wij zijn nog jong en atletisch ondanks dat napalm death de ballen uit menigeens broek rost, blijft het een linkse kutband Je moeder. |
|
quote:Heb anders al een meeltje gestuurt hoor Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
Ja, dat kan, ik ben een paar dagen niet achter de computer in Hedon geweest... Maar mooi dat je het wilt doen. Zal ik je als DJ Lord Ruftlucht op de site laten zetten?? |
|
Thrash Till Death! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Na regen komt zonneschijn! |
|
Dussssss.... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |