![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Goeie tip, even onthouden. Mijn tip van de dag: Leg de uien voor het snijden circa 10 minuten in de diepvriezer of het vriesvak van de koelkast. Dan hoef je niet zo te janken bij het snijden. ![]() |
|
gewoon pellen onder water..dan snijden ook geen last van tranen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Mietjes! ![]() |
|
Als je tipjes op zijn, haal je het groene strookje uit een pakje kleine vloei..doormidden en 2 tipjes erbij.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Als je met je rechterhand je kont afsmeert kan je met links gewoon door eten. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
Oew, ik print deze pagina even uit. ![]() ![]() |
|
IDDQD is godmode bij doom 1 & 2. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Beste mest voor je planten is vleermuizenmest. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: IDSPISPOPD heerscht nog meer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Hij bedoelt een IPod ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Als je een potje met eten niet open krijgt en geen zere handen wil krijgen, moet je even de zijkant van het dekseltje een tik geven op het aanrecht, en plopt ie zo open. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Bij het licht van een kaars ziet men amper verschil tussen pruim en aars. Wees op uw hoede. ![]() |
|
quote: Of gewoon sterk zijn ![]() Nee, dat komt doordat hij dan té vacuum is getrokken. Gaatje in het dekseltje maken, klaar. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Door je mond ademen ipv door je neus helpt ook. sim-pel I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Dat ver-geet ik nog wel eens. ![]() |
|
quote: een korte tik met de vlakke hand op de onderkant van de pot werkt ook. Wanneer je FLOF ofzo hoort ![]() ![]() ![]() FLOF ftw Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ja maar als je nou alleen het potje hebt, en geen prikding, of zo'n opdraaidoekje... Dan werkt dit het snelst. En het makkelijkst ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
gooi dan het potje verrot ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Ik vind glas in mijn worteltjes niet zooooo lekker. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Het verschil tussen gladde en gestreepte witbol zit hem met name in de intensiteit van de beharing. Gladde witbol is alleen sterk behaard op de knopen terwijl gesteepte witbol ook behaard is op de schede. ![]() |
|
quote:Heb je ook een tip tegen kwijlen dan? Of moet je tijdens het snijden gewoon met je hoofd naar boven richten zodat je in je keel en niet op je uien kwijlt? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
je moet gewoon niet kwijlen sim-pel ![]() |
|
kwijlbakkie?! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |