|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja het nadeel is, het is een pokke duur ding, en ik wil ook niet dat het shirt nog verder de vernieling in gaat.. waarom heb ik dat ding ook aangetrokken naar de kermis Against God and Government |
|
ja, en pelikanenpoep verwijderd alle hardnekkige vlekken voor de witte en de bonte was :') |
|
quote: ehm, dat was idd geen slimme zet. Maar als je niks wilt vernagelen, koud water. Want dan heb je het minste kans om iets te vernagelen. en waarom vraag je je moeder niet eerst hoe je zo een moddervlek eruitkrijg voordat je het ding in de was gooit. Ik wil niet veel zeggen hoor, maar moeders zijn altijd wel bereid je daarmee te helpen. |
|
ik had ook eens met me domme kop een wit shirt aangetrokken naar een festival.. ware het niet dat de dag ervoor het de hele nacht heeft gegoten.. het resultaat lijkt me duidelijk :') (het festival heette 'metropolis' in rotterdam, misschien zegt het iemand iets) [Dit bericht is gewijzigd door Odium op 31-08-2007 16:14] |
|
quote: En een gifgasje verwijderd jou, nu opbokken. Against God and Government |
|
|
|
pfft, wat verwacht je dan met zo een nuttelose opmerking op een enigzins zinnigge vraag. Maar @ rotzak, haal wat waszout, kan je vast wel ergens vinden tussen de waasmiddelen afdeling van de super. En als het dan nog niet lukt ben ik bang dat je je shirt hebt verpest. Sorry jong. |
|
hehe was vergeten dat ik deze ooit nog had aangemaakt. Vrouwen dromen tijdens de eerste 3 maanden van hun zwangerschap het meeste over kikkers en wormen. En een menselijk hoofd blijft ongeveer nog 20 seconden bij bewustzijn na onthoofding ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Even een herziening: Met echt zout zeewater is het toch wel lastig, met brak water is het iig goed mogelijk om toch uitdroging te voorkomen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hier krijg je wel wat een schrijnende aarsch van denk ik, maar goed... als het je leven red, dan maken die bloederige kloofjes ook niet zo veel uit How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
valt volgens mij wel mee, zout water is voor de meeste mensen wel goed voor de huid, helpt juist bij een goed herstel van wondjes en kan vele vormen van huidallergie en eczeem verhelpen/verlichten meestal veeeel goedkoper en effectiever dan zalfjes of zware medicijnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Als iemand agressief wordt door alcohol moet je hem een banaan voeren. De voornaamste oorzaak van deze agressiviteit is namelijk een te lage bloedsuikerspiegel in de hersenen en deze stijgt hierdoor heel snel. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
haha ik denk toch dat het er erger door wordt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: :') Waar komt dat nou weer vandaan? :') |
|
Serieus, ik lig dubbel. Een banaantje... Zal er eens eentje meenemen naar het café, voor noodgevallen.. |
|
quote:Van m'n broer die arts cq. psychiater is. <-banaan Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
toevallig met aandelen in de bananenhandel? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Er was toch een proef om chocolade uit te delen bij sluitingstijd? [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-12-2008 19:53] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat word lachen als je een boom van een neger moet kalmeren van zijn agressiviteit: "hier heb je een banaan, daar word je wat rustiger van".... How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Hey Bokito, let's become friends Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: http://www.hartvannederland.nl/item/14114/Chocola_ingezet_tegen_agressie Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |