![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
het is maar dat je het weet weetje: signature ![]() |
|
![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Geniaal ![]() |
|
Hoe download je uitzendingen van uitzending gemist, rtl gemist en sbs gemist? Met dit dingetje. Handig! Hoef je dat tenminste niet op je pc te bekijken. Now downloading, draadstaal van afgelopen zondag. http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" ![]() |
|
Hoe een fles wijn open te maken zonder kurkentrekker: http://www.youtube.com/watch?v=9s89FqNpXO4 Tip om glazen te wassen (werkt ook voor spiegels): - Was het glas gewoon met afwasmiddel, een sopje of whatever. - Droog het af met oude kranten (Dus geen pleepapier oid maar echt krantenpapier). Je hebt dus geen irritante rare zeemleren, trekkers of chemische goedjes nodig en je houdt geen strepen over. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Die kende ik nog niet, ik gebruik al jaren geen kurken trekker meer, ik pak een schroef en een tang. Of ik druk hem erin. Een vriend van mij krijgt hem er zelfs ingedrukt met alleen zn pink. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Mij lukt het zelfs soms zonder handbegeleiding. *sorry* Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
In Nederland spoelen meer linkerschoenen aan terwijl er in Schotland en Engeland meer rechterschoenen aanspoelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wauw. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Altijd handig om te weten. Stel dat je aanspoelt aan de kust maar niet weet welke kust je zit. Dan is het gewoon even wat schoenen zoeken en de linker-rechtervoetratio berekenen. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Handig, ronduit handig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik denk eerder voetig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Geen voetnoot verder? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Nu is het niet grappig meer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Goed dat ik 't weet, dank je ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Misschien is het in europa anders, maar het proberen waard. Vraag me af hoeveel watt je eruit kan trekken, kan wel wat warmte voor mn terrarium gebruiken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Tot in de jaren 70 werd door het telefoonnet 's-Gravenhage een service aangeboden om muziekinstrumenten te stemmen. Door een bepaald telefoonnummer te kiezen, hoorde men enige tijd de toon a' van 440 Hz. Dit nummer was ook van buiten Den Haag te bellen (met 070 ervoor), maar de juiste toonhoogte werd dan niet gegarandeerd. Dat kwam doordat er in het interlokale verkeer gebruik werd gemaakt van enkelzijbandmodulatie. Als de bij ontvangst gegenereerde draaggolf niet exact dezelfde frequentie heeft als de draaggolf die bij verzending onderdrukt wordt, verandert namelijk de frequentie van het ontvangen signaal. ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Briljant! Dit ga ik zeker doen, met die tig snoeren van m'n retro computer zooi! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |