![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zalm heeft maar 1 keer fout gezeten en daar had ie maandags meteen zijn excuses voor aangeboden. ![]() |
|
quote:Ik vraag mij af hoe vrijblijvend dit 'kan' is. Moeten wetten niet consequent toegepast worden? Is het niet zo dat wanneer de rechter oordeelt dat iemand op grond van deze wet moet vertrekken deze uitspraak geldt voor alle vergelijkbare gevallen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Dat is niet zo heel vreemd. Kroes is de 'ontdekster' en vriendin van Hirsi Ali. Zegt dus weinig. don't fuck the system, change it ![]() |
|
quote: jurisprudentie is dat toch? dat betekent dat alle voorgaande beslissingen van rechters ook een vorm van wet worden idd maar dit is volgens mij niet zonder loopholes ![]() |
|
Voor zover ik uit mijn eigen werk weet (LNV) is dat een beslissing die in een vergelijkbare situatie al eens eerder rechtgeldig was, dus een regel wordt. ![]() |
|
quote: is volgens mij ook afhankelijk van het niveau van de rechter die de uitspraak deed ![]() |
|
quote: Das gek, ik heb ze bij andere zaken niet horen klagen. quote: Nou nou, zouden ze vergeten hebben dat ze ook continu de confrontatie opzocht? quote: In welke zin is ze een voorvechtster geweest van homoemancipatie? En wat betreft de vrouwenemancipatie wil ik ook nog wat vraagtekens zetten. quote: Dat is ook lekker achteraf gepraat. Toen ze toegelaten werd, wist niemand dat ze dit zou worden. Afghaanse beulen? Liberiaanse kindermoordenaars? Slaat compleet nergens op dit punt. quote: Leugens van een heldin? Lekkere heldin dan. quote: Echte Hollandse Held waar we er al zo weinig van hebben? Wat is het criterium om Hollandse Held te worden? Tweedracht zaaien in een land? One-issue politiek voeren? quote: Dit is wel heel tegenstrijdig. Ayaan polariseerde zelf dat het een lieve lust is, maar ze mag niet uitgezet worden, want dan polariseer je? ![]() quote: Er zijn genoeg mensen die het ereburgerschap verdienen, die veel meer gedaan hebben voor Nederland dan Ayaan. Dit is heel kortzichtig en vanuit de onderbuik geredeneerd. Wat een slechte, ondoordachte brief dit zeg. don't fuck the system, change it ![]() |
|
quote:Hoeft niet door een rechter gedaan te worden. Door beleidsmedewerkers wordt gekeken naar de situatie en wordt bepaald in hoeverre de situatie door de regelementen bedekt wordt, voor resterende deel stellen de beleidsmakers dan een wijziging vand e regeling op. ErgO de wet wordt dan aangepast: Ergo: eenieder die daarna in een zelfde situatie komt zal aan de hand van die regels worden behandeld. ![]() |
|
quote: jurisprudentie bestaat enkel uit eerdere uitspraken van rechtbanken, wat jij bedoeld is dan wat anders ![]() |
|
quote:Dat krjig je volgens mij als mensen de wet aanvechten ... is zo;n beetje de laatste halte ![]() |
|
quote:In de VS kijken ze niet zozeer naar hoe zielig en knuffelbaar je bent, maar eerder naar het nut dat je voor het land kunt hebben. Ayaan kan nuttig zijn voor de VS, dus ze wordt toegelaten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
walgelijk ook dat meteen een paar bekende nederlanders hun steun aan die hirsi hebben betuigd door middel van een open brief. bah, walgelijk, sommigen doen ook ECHT alles voor een stukje extra publiciteit zeg, tering. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Hebben ze alle recht toe. Ik begrijp de hele zaak alleen niet. Óf Ayaan Hirsi Ali heeft recht op het Nederlandersschap, óf niet. Dat is aan het Ministerie van Vreemdelingzaken om uit te zoeken en niet te testen door het gevoel dat veel mensen erover hebben. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Ik vind dat Zalm ook niet helemaal kosher zit als hij iemand in partij opneemt waarvan hij weet de gegevens niet kloppen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
signature ![]() |
|
Opflikkeren. Allemaal. Ook zij. Leugenachtig volk.... Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: *schraapt keel* quote: *sluipt weer weg* Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: hehehe. Ze is dus gewoon illegaal hier, dus opzouten. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Dit moet ik TOCH nog even aanstippen ![]() Wel vallen over een vormfout bij Hirsi Magan's naturalisatie, maar het vervolgens "niet zo hebben over VN-verdragen"? *AHEM* sorry. Ik verslikte me even. *kuch* *kuch* Afspraak is afspraak ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Nationaal niveau, internationaal niveau. Heel iets anders. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ah! In dat geval valt er vast iets met de Somalische autoriteiten op een akkoordje te gooien ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Allemaal heel leuk en aardig. Maar ik ben van mening dat je een beleid consequent moet uitvoeren. Ik geef Verdonk dus geheel gelijk in haar uitspraak en kan mij vinden in haar motivering. Verder kunnen VN-verdragen mijn rug op. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Maar is Ayaan zonder haar Nederlandschap uberhaupt wel staatloos? Wat een kut afspraak. Als ik aan de macht kom schrap ik allereerst alle VN-verdragen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 17-05-2006 23:20] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Columniste Ebru Umar lichtte minister Rita Verdonk al ruim een jaar geleden in over de 'leugens' van Ayaan Hirsi Ali. Umar stuurde eind 2004 aan alle bewindslieden en Kamerleden een artikel van haar hand, dat geplaatst was in het studentenblad Propria Cures. De columniste werd vervolgens door Verdonk uitgenodigd voor een gesprek op haar ministerie. In het artikel, in de vorm van een open brief, staat letterlijk: "Magan heet je toch eigenlijk Ayaan?" Het gesprek tussen Umar en Verdonk zou plaats hebben gevonden op 21 april 2005. "Ik heb Verdonk voorgehouden dat Ayaan liegt en bedriegt. Ze is een leugenaar. Ik vind het ongelofelijk dat Verdonk nu zegt dat ze eerder niet wist dat de naam vals was", verklaart Umar. Ook in haar boek 'Geen talent voor liefde', dat een half jaar geleden verscheen, beschrijft Umar de ontmoeting. "'Blijft dit gesprek onder ons?', vraagt Rita bij binnenkomst. (..) Dan pakt ze een mapje tevoorschijn, waarin de Propria Cures met mijn open brief aan Ayaan zit. (..) 'Ik (Verdonk) vroeg mij af waarom iemand mij een dergelijk artikel stuurt. Ik dacht laat ik die mevrouw dat zelfs eens vragen.'" Verdonk zou Hirsi Ali in het gesprek hebben verdedigd. Umar en Hirsi Ali waren beiden goede bekenden van Theo van Gogh. Na de moord op Van Gogh raakte de relatie tussen de twee bekoeld, toen Umar in het bewuste artikel in Propria Cures Hirsi Ali de moord op de filmmaker verweet. Een woordvoerder van Verdonk wilde vanavond niet in gaan op het artikel uit 2004: "De minister heeft niet eerder kennis genomen van de valse naam in de context van de naturalisatie." signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |