|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm.. Drums.. Dit slaat nergens op. |
|
Dat klinkt beter. Maar er moet nog wel 1 iemand de echte zang doen. Waarvoor ik mij dan aanmeld. Kunnen we beginnen zo gauw ik 2 dingen tegelijk leer doen. Enneh, Frire dude, mocht je hier langskomen... sluit dan ook effe het reactiestilte topic want daar komt soms pagina na pagina in voor waar alleen maar 2 mensen met elkaar "slowchatten"! |
|
Oh ja, drums... Hmm, misschien kunnen we een vacature plaatsen! Vacature: -------------------------- Drummmer gezocht V/V Dubbele brak/bas is vereiste. Verder maakt het niet uit hoe goed je bent. -------------------------- |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 11-01-2002 23:57] |
|
Hij is weer open. Maar houdt het netjes. |
|
Weer open? Anyway, ik kom wel brak drummen! Aan mij zul je een goede hebben(om je biervoorraad op te maken!) Drumt desnoods ook op koekblikken! |
|
welkom in de band Mcdoom! Ik ben de basiste |
|
Kom je morgen ook oefenen in Veenendaal om 14:00???????? |
|
Oefenen? Is dat echt nodig? |
|
Niet nodig, maar troe |
|
nou Maccie D. wij gaan zometeen oefenen en er hebben nu al 3 van de vier afgezegd, dus ji moet wel komen, anders staan Mörke en ik een beetje zonder drummer.... over een half uur in de escape, veenendaal [Dit bericht is gewijzigd door witch op 13-01-2002 12:50] |
|
Is Veendendaal ver van Den Haag ? |
|
Nee hoor! Als je nu weggaat, ben je er precies op tijd!! |
|
IK ga nu naar een instrumentenwinkel . (laatste dag van de winteropruiming ) Oefenen jullie volgende week weer ? dan kom ik |
|
Is goed, we hebben dus een drummer nodig.. maar dat wist je al toch? |
|
[Dit bericht is gemodereerd door Jenje op 10-01-2002 12:54 Dit slaat nergens op. |
|
Ja Satan in onze band!! Drummen! Dit slaat nergens op. |
|
Ik wil ook wel gitaar spelen . is er een drumstel aanwezig in de oefenruimte ? [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 13-01-2002 13:12] |
|
Ik ga nu weg .spreek jullie later |
|
We hebben al 3 gitaristen.... 0 drummers 1 bassiste 1 eelco Maarrr.. drumstel is geloof ik wel aanwezig... Dit slaat nergens op. |
|
Weer open... fijn. Hoe was het oefenen? |
|
Ik en Cadaveria waren absent..... Hoe was het?? |
|
Ik was ook absurd. Eh, abcent. Absent. Hoe schrijf je dat? Maar het schijnt dat wel nu toetsen hebben? |
|
humanator: haargezwaai Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik wil wel percussie doen ,maar ik ben eigenlijk geen drummer . Van Mörke weet ik wel welke muziek (true blackmetal ),maar wat voor muziek vind Witch goed ? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |