|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Witsj hout van Nirvana Dit slaat nergens op. |
|
houDt!!!!111!!!!11!!!1!! Spellen = ... nou, Mörke? Wat is het? ... Juist ja |
|
hmmmm dat is ehh....nee... ehmmm. ff nadenken....uhhmmm.... true |
|
EEENNNN Rajackar gaat door naar de volgende ronde!!! Hmm sorry, dit is vreselijk off-topic. Wanneer gaat Mortesatérum weer oefenen? |
|
quote: Uhm.... humanator wil liever anoniem blijven, maar ik ben dus Saton ja Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wanneer mag ik de demo verwachten? |
|
humanator doet ook graag: satangebral Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Je bek dicht houden is True®. Dit slaat nergens op. |
|
Wat zielig voor je dat je zo gefrusteerd bent. Heb echt medelijden met je. |
|
hehe, mörke op zijn truest |
|
quote: ja raar he? , je gaat er op een gegeven moment gewoon aan wennen ..... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hahaha! Sorry, nee ik ben er nog steeds niet aan gewend(t?)... zelfs niet naar zo'n lange tijd... Maar goed, Humanist mag lekker headbangen. En Jade mag haar mondje wel open doen als ze maar niet over onze demo begint. Dat is namelijk TOP SIEKRIT! Enneh, Mörke heeft aspiraties als gitarist. Dus nu zitten we met een line-up verschuiving. |
|
Volgens mij Bedoelde Mörke dat hij zijn bek dicht zou houden over de demo ,en dat dat true was . |
|
quote:Ssssst! Het is leuker als het lijkt alsof hij het niet over zichzelf heeft. |
|
Wel een aardig lullige woordkeuze dan ... houdt het een beetje netjes graag. |
|
quote: Ik vind het zelf ook heel kut. Ben al met mensen wezen praten, helpt niks. Ik zal ermee moeten leren leven, ik ben allergisch voor het woord DEMO (YUJ 3 5GV&%@ AARGH!) Dit slaat nergens op. |
|
En... voor onze potentiele drummer: Zometeen om 13.00 uur in de escape in Veenendaal oefenen! Dit slaat nergens op. |
|
Ik woon in Den Haag . ik kan niet komen vandaag ,maar als jullie zeggen wanneer julie de volgende keer oefenen ,kan daarmee rekening houden en plannen ( de reis etc ) . |
|
Wij (Cadaveria en ik) komen rond 13:36 ofzo, maar ik hoop dat er daar nog wel kabels zijn.. mijn gitaarkabels zijn nogal rot.. Batterijen distortion ook leeg.. .... dan maar overdrive van de versterker ofzo |
|
Moet ik de sambaballen mee nemen?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Okee... Iedereen opgelet, wij gaan 2 maart optreden dus. Enn..... we gaan 'in the shadow of the horns' van DARKTROON Coveren... (da's er alvast één, voor meer ideen, post maar raak.) dat wordt: Dit slaat nergens op. |
|
By the way, ik zal even de tab van 'In The Shadow Of The Horns' op het internet zetten... Blasfemiese Tab! Dit slaat nergens op. |
|
huuuuuuuuhhh!!! wie gaat roepen NOCTURNO CULTOOOOOOOOOHHHHH!!!!!! meld me bij deze vrijwillig aan. |
|
en uiteraard kom ik de nodige danspassen verzorgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |