![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Witsj hout van Nirvana ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
houDt!!!!111!!!!11!!!1!! ![]() Spellen = ... nou, Mörke? Wat is het? ... Juist ja ![]() ![]() |
|
hmmmm dat is ehh....nee... ehmmm. ff nadenken....uhhmmm.... true ![]() ![]() |
|
EEENNNN Rajackar gaat door naar de volgende ronde!!! Hmm sorry, dit is vreselijk off-topic. Wanneer gaat Mortesatérum weer oefenen? ![]() |
|
quote: Uhm.... humanator wil liever anoniem blijven, maar ik ben dus Saton ja Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Wanneer mag ik de demo verwachten? ![]() ![]() |
|
humanator doet ook graag: satangebral ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Je bek dicht houden is True®. Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Wat zielig voor je dat je zo gefrusteerd bent. Heb echt medelijden met je. ![]() |
|
hehe, mörke op zijn truest ![]() |
|
quote: ja raar he? , je gaat er op een gegeven moment gewoon aan wennen ..... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Hahaha! ![]() Sorry, nee ik ben er nog steeds niet aan gewend(t?)... zelfs niet naar zo'n lange tijd... Maar goed, Humanist ![]() Enneh, Mörke heeft aspiraties als gitarist. Dus nu zitten we met een line-up verschuiving. ![]() |
|
Volgens mij Bedoelde Mörke dat hij zijn bek dicht zou houden over de demo ,en dat dat true was . ![]() |
|
quote:Ssssst! Het is leuker als het lijkt alsof hij het niet over zichzelf heeft. ![]() ![]() ![]() |
|
Wel een aardig lullige woordkeuze dan ... houdt het een beetje netjes graag. ![]() |
|
quote: Ik vind het zelf ook heel kut. Ben al met mensen wezen praten, helpt niks. Ik zal ermee moeten leren leven, ik ben allergisch voor het woord DEMO (YUJ 3 5GV&%@ AARGH!) ![]() ![]() ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
En... voor onze potentiele drummer: Zometeen om 13.00 uur in de escape in Veenendaal oefenen! ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Ik woon in Den Haag . ik kan niet komen vandaag ,maar als jullie zeggen wanneer julie de volgende keer oefenen ,kan daarmee rekening houden en plannen ( de reis etc ) . ![]() |
|
Wij (Cadaveria en ik) komen rond 13:36 ofzo, maar ik hoop dat er daar nog wel kabels zijn.. mijn gitaarkabels zijn nogal rot.. Batterijen distortion ook leeg.. ![]() ![]() |
|
Moet ik de sambaballen mee nemen?? ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Okee... Iedereen opgelet, wij gaan 2 maart optreden dus. Enn..... we gaan 'in the shadow of the horns' van DARKTROON Coveren... (da's er alvast één, voor meer ideen, post maar raak.) dat wordt: ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
By the way, ik zal even de tab van 'In The Shadow Of The Horns' op het internet zetten... Blasfemiese Tab! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
huuuuuuuuhhh!!! wie gaat roepen NOCTURNO CULTOOOOOOOOOHHHHH!!!!!! meld me bij deze vrijwillig aan. ![]() |
|
en uiteraard kom ik de nodige danspassen verzorgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |