|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ideen.. hmmm Vomitory - Embraced By Pain. Leuk om te coveren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmm, een blackmetal versie van een deathmetal nummer, dat zou idd tof zijn. Maar ik ken het nummer niet... |
|
Nummers die gecovert gaan: - In the Shadow of the Horns - Jantje Smit (hoe heet dat n.r ook alweer?) Nummers die ik er graag bij wil zetten: - Freezing Moon - Total Death - Paranoid |
|
quote: Ik zing dit lied voor jou alleen, of wil je zijn Duitse werk gaan coveren? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Die ja. |
|
quote: bedoelde ook uit volle borst meelallen vanuit veenendaalz publiek |
|
quote:Ok, maar je mag ook op het podium hoor. |
|
Natuurlijk Rynuz, jij mag het podium op... Onze band is nog lang niet compleet.... En arjen, kom je zondag dan ook? Dit slaat nergens op. |
|
YYYYYYEEEEEEEEHHHHHHHAAAAAAAAAAHHHHHHHH |
|
quote:Nee he, pas 4 gitaristen, 2 bassistes... Maar neen, ik kom niet zondog. Ik betwijfel of ik ooit wel zal komen. Misschien in de pruimentijd. Wanneer dat ook moge wezen... |
|
Ik vind dat we op 24 februari best een jam-schreeuw-sessie kunnen houden. |
|
Zou wel grappig zijn. Maar... heb jij een oefenruimte? |
|
Jawel, wij hebben 2 WC's, dus als we aan het oefenen zijn kan er ook elders geplast worden uh, ik heb een trust-microfoontje... |
|
Heb je een versterker voor 4 gitaren en 2 bassen? |
|
Hmm.. we gaan gewoon heel hard oefenen in Dwaallichts studentenafdeling.. en iedereen dan wegloopt hebben we de ruimte.. |
|
Ik ga nu maar eens pitten... deze noorman heeft slaap nodig. Vinnie, ik zie je morgen om 4 uur! DO NOT FORGET THIS! |
|
Ja .. 4 uur... ik vergeet zoiets nooit! |
|
quote: Hehe.... waarschijnlijk is de afdeling toch al uitgestorven als ik van te voren waarschuw dat er een stuk of twintig in het zwart geklede langharige maniakken komen om met z'n allen even de smaakpapillen en trommelvliezen te roosteren... |
|
quote: hehe, Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
BAHA!!! IK WIL MIJN kunsten wel zeker laten horen dan!!! HAARR! HAR HAR HAR! AARGH *bzzzz* *knisper* *PATS!* Dit slaat nergens op. |
|
Hey regel ff 2 bas versterkers voor het optreden!!! enne mark dat knisper pats enzovoorts slaat dat op die 4 snaren die spontaan scheuren om de 5 minuten dat jij aan het gitaar "raggen" bent?! Enne heb je al wat kunnen doen aan die godsklere irritante piep piep... HeY regel ff dat we spelen in het voorprogramma van ABSU in westerpoort!!!! ps wij komen zondag niet! dus.... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hahah, Julie komen niet, je zorgt maar dat je die zooi kan spelen deze zondag... ONHEIL! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Jah deze zondag wel, ken alleen het intro spelen Mail ff de bas tabs door dan van gorgorot en ehhh.. wat speelden we nog meer??? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Samael.. Ik heb de Tabs hierboven gelinkt, van darkthrone, en de Gorgoroth tabs zijn we mee bezig op ut moment. (Lindor Is Samael aan ut uitzoeken ) Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |