|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 3 steps ahead en ouwe Neophyte is wel leuk, luisterde ik echt vaak vanaf mn 12e haha, tegenwoordig is het allemaal tyfuszooi met hier en daar wat uitzonderingen.. . |
|
Hardcore is echt net zo slecht...allemaal computerwerk... |
|
Welke, genoeg! Met name al de grote DM namen en Thrash, behalve die halfbakken kutbands als Slayer en Metallica (ja ja, kom maar ) Kreator moet ik nog zien, daar moest ik voor afzeggen vorigjaar. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Wat is er kut aan Slayer en Metallica Ik wil kreator inderdaad ook nog zien |
|
quote: De vraag is eerder, wat is er nog goed aan metallica en slayer? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Heersch. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik heb echt zooooveeeel gezien En veel bands ook meerdere keren. Kreator wel 2 keer. Slayer ook 3 keer ofzo, Metallica gehoord. Was op de camping Maar die laatste 2 kunnen mij ook niet boeien. Morbid angel is de band die ik het meest heb gezien. Nu 7 keer, en 8 en 9 komen eraan. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Slayer is tegenwoordig ook niet zo goed meer..ik luister het ook niet meer maar als ze live komen ga ik er zeker naartoe live zijn ze gewoon super en Metallica is gewoon helemaal super |
|
quote: tegenwoordig is 3 steps ahaed 6 feet under Je moeder. |
|
quote: Verschillende muziekstijlen dus...nou bij mij blijft het mooi...death/black metal...metalcore enz..enz. |
|
six feet under als in dood en begraven weer wat geleerd he http://nl.wikipedia.org/wiki/Peter-Paul_Pigmans Je moeder. |
|
quote: is 6 feet under ook een Dj? |
|
Chimaira en Madball laatst op Dauwpop 25 Juni ga ik naar Opeth. Hier houd het bij mij al op omdat ik sinds kort pas, uh, "mag" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
hehe nee six feet under is gewoon een begrip voor dood en begraven. oftewel de beste man is tegenwoordig dood Je moeder. |
|
quote: Chimaira is inderdaad heel erg cool...Madball ken ik niet echt |
|
quote:Hm als je het nog weet, dan stelt het niks voor |
|
quote: Weer wat geleerd |
|
quote: Als je toevallig alle kaartjes hebt bewaart anders had ik het niet meer geweten |
|
quote:Kaartjes? Mwuahahahaha |
|
heb van je lijste trouwens alleen maar dismember, behemoth en nile gezien. dismember was vet, nile beukte hard en behemoth speelde in een te volle tent waardoor het niet te volgen was Je moeder. |
|
Wat een kuttopic. Hoe moet je nou in godsnaam weten welke bands je hebt gezien. Nou ja, het staat wel veeeet stoer natuurlijk, op je cu2. Ofzo. Disko Disko Partizani |
|
ik heb der anders vast wel meer gezien dan jij ja he jorna, ja he? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-06-2006 20:18] Je moeder. |
|
quote: ik heb geen cu2 |
|
quote: Behemoth vond ik maar lachwekkend ruk toen ik ze zag, maar vele denken daar anders over. Nile viel me ook vies tegen, ze hebben een muur van geluid waardoor het vaak maar moeilijk te horen is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: jah die dingen die je krijgt als je naar binnen wilt. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |