|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow, geen idee, zeg. Ik ben zelfs de meeste optredens vergeten waar ik zelf op het podium stond. |
|
Shit. Ik was aan het dubbel posten net. Sorry [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-06-2006 21:18] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Alleen de nuchtere concerten worden herinnerd! ehh .. graven Boltthrower-benediction-asphyx (hedon) Pestilence (dynamo) Morbid Angel-Immortal (Struik) Satyricon (dynamo) Strapping Young Lad (Doornroosje) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Teveel om op te noemen. Maar ja, ik ben dan ook geen 14 meer. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 04-06-2006 21:51] Disko Disko Partizani |
|
quote: Bij mij is het andersom, ik ben bij zo goed als alle concerten nuchter op een enkeling na. Als ik me lam wil zuipen dan kan dat ook in de kroeg "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Maar in de kroeg is de muziek stukken minder De raggende mannen, die waren ook altijd leuk Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Slayer. I am the 1%. |
|
quote: Ja dat is wel zo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
@topicstarter: de meeste users hier zijn al naar zoveel concerten geweest dat ze allang niet meer weten welke dat allemaal waren joh Ga naar 1 festival en je ziet in 1 weekend al meer bands gezien dan jij tot nu toe hebt gezien. Je kan verder in dit topique |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |