|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij bent ook reeds bejaard, Jaap. Ja he, ja! quote:Heus wel! Disko Disko Partizani |
|
quote: ik vind het gewoon grappig om ze te sparen |
|
quote: was op wacken 2001/2 (?) wel een vet enthoussiast publiek maar in een veel te kleine en warme tent, beetje jammer. en nile 1x gezien op xmass fest 2001/2 (?) waar de nummers wel aardig te onderscheiden waren qua geluid, geen grote muur van gebrom dus. maar kan voorstellen dat het een moeilijke band is om goed af te stellen. Je moeder. |
|
Veel entreekaarten heb ik zelf ook nog ergens liggen. Maar ja, sparen, dat valt wel mee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ben ook maar uhm 7 jaar ouder ofzo? Je moeder. |
|
quote:*flikkert van de stoel van het lachen* |
|
wat is daar raar aan? Je moeder. |
|
quote: ik doe ze meestal automatisch in mun portomonee en dan vergeet ik ze d'r uit te halen... |
|
quote:7 JAAR?!?!?! Disko Disko Partizani |
|
jah wat is er raar aan om kaartjes te sparen |
|
quote: o wacht, 6 ik heb ook nog wel wat kaartjes slingeren ergens geloof ik Je moeder. |
|
quote: Totaal aantal posts: 68249 *flikkert van de stoel van het lachen* Dat is humor! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hehe. Kijk, dat scheelt toch weer 1 jaar! Ik heb twee Eek-a-Mouse kaartjes, en m'n blauwe OF-polsbandje hangt aan mn wall of fame (Omdat dat gewoon moest). De rest flikker ik weg. Disko Disko Partizani |
|
oja festival bandjes ook nog! ergens onder mn bed, in een doos, dat dan weer wel Je moeder. |
|
quote: Ik flikker al sinds mid 90's alles maar weg. Ouder dan dat heb ik nog wel ergens in wat zakken zitten.... Nostalgie Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
zie iedereen spaart wel kaartjes...ik snap niet wat er dan raar aan is |
|
nouja sparen niet, maar blijven wel eens slingeren hier. en toen ik mn muren nog onder de posters en flyers zaten, zaten daar ook nog wel eens kaartjes tussen. Je moeder. |
|
quote: maar toch iedereen heeft toch nog wat kaartjes nog slingeren |
|
heb nog wat ouwe kaartjes van Den Haag residentiecup wedstrijden ADO - derby county ADO - barcelona goeie herinneringen . |
|
quote: Voetbalwedstrijd..Ado - Barca? |
|
ja vriendschappelijk.. toen van gaal de trainer was en de boertjes/kluivert daar speelde kluivert durfde niet te spelen hehe . |
|
Ik heb een jaar of wat geleden een hele partij maar weggegooid aan kaartjes (waaronder veel Aardschokdag en Dynamo Open Air); na 25 jaar metal is het gewoon een bak papier geworden... Waarmee on-topic de vraag "welke bands ik al heb gezien" het beste beantwoord kan worden met 'ik weet het echt niet meer, als ik het moet gaan opsommen ben ik ik wel even bezig, en kan ik naslagwerken van de laatste jaren erbij pakken...' Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Sinds vorige Maand: The Wounded Anathema The Ex Zea Bloodsin Hot Pursuit Shattered Hope Irmin AOWDA Steal Sessions Death Squad Plork en de Aannemers Tantrum Grendel Portall Diggeth Escadron Heavy Lord Diversie hip hop meuk (o.a. twee ons) Mambo Kurt Sylver Myst After Forever En wellicht ben ik nog wat vergeten. edit: Ja dus Profane Massive Assault Bloodsin Picture of the moon Insense [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 04-06-2006 20:55] |
|
quote:Ik gebruik daar van die mapjes voor om een stuk of 120 foto's in op te bergen. Inmiddels is mapje nummer 2 bijna vol en zit er voor een jaar of 10 a 12 aan kaartjes in. Ook redelijk wat festivals maar daarnaast ben ik ook nog naar een boel gratis concerten en festivals geweest en naar concerten waar geen kaartjes werden uitgegeven (o.a. in Dynamo en Baroeg). |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |