|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Sinister toch niet meer, sinds dinges er uit is??? Bruce Banner |
|
In Sinister zit geen koppel meer. |
|
Judas Priest? .. |
|
Die grap was al gemaakt, in de Manowar variant Bruce Banner |
|
quote: Peccatum, de band, is sowieso uit elkaar! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
De ritmesectie van Shattered Hope is ook een koppeltje natuurlijk, he zelthor? |
|
Boltthrower-Jo en Gavin (voor zover ik weet) Dead Moon- Fred en Toody |
|
2-unlimited was toch ook een koppel? |
|
LOL, dacht het wel ja! |
|
The Wings, met Paul and Linda McCartney. |
|
Saskia en Serge |
|
The Carpenters |
|
2 poppetjes uit de Gorillaz ook... |
|
en Abba? |
|
quote: quote: |
|
BAN@! |
|
Leef je uit, irrationele heaumeau Weet iemand of er binnen Thronar ook iets aan de gang is? Bruce Banner |
|
quote: Dacht meer in de trant van: 'goed geoliede sex machine'*, maar koppeltje vind ik ook goed hoor! * eventuele dubbelzinnigheden zijn inderdaad zo bedoeld, dank u. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Heb er niets over gehoord, tussen welke personen zou het dan precies zijn? |
|
quote: Ehm, mevrouw de toetseniste en één van de heren, lijkt me (Otto geloof ik...) Zag ze een tijd geleden vrij close door Arnhem wandelen. Vandaar deze schaamteloze nieuwsgierigheid. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 05-06-2006 15:29] Bruce Banner |
|
mai giddy, eigenlijk te gay voor woorden dit geroddel... bewijst maar weer eens: elf == gay Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Jah, zover was ik ook al wel |
|
Lars Ulrich en James Hetfield zijn ook een stel trouwens. Een verstandshuwelijk, voor het geld. |
|
quote: Elfensteen wel ja. Waar doel je op? Bruce Banner |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |