|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Het veels te laat ter ziele gegane To Elysium! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik sta perplex. Warempel! Enzo... Hehehe, weer een mysterie opgelost Bruce Banner |
|
tja........ boeiend enzo iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Telt rockbitch ook hier? |
|
Dat zijn snollen die denken muziek te maken, omdat nou als band te zien .. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Volgens mij wel ja, drummer en toetseniste, zag ze samen innig lopen op de vikingmarkt in Archeon. De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Hehheh. Da was niet wat ik bedoelde, maar strikt genomen is dat natuurlijk ook nog mogelijk. Touché, pussycat! |
|
Is/was 1i1ith niet een koppel met Martijn in Toxocara? |
|
quote: Was... geloof ik. Zou je ze zelf even moeten vragen voor bevestiging. Bruce Banner |
|
Keristus, het Story topic.... spelfout weggehaald... |
|
Uit ervaring: relaties in bands werken niet. Zeker niet als je heftig verliefd bent: probeer je dan nog maar eens goed te concentreren op je partijen in nieuwe nummers. In beide bands waar ik mee speel heb ik dan ook meteen afgesproken: geen relaties binnen de band. |
|
Of gewoon met alleen kerels in een band gaan zitten Hetero-kerels .. |
|
Ja want je weet van te voren als dat ze op je gaan valllen hahahaha BIG L SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Da's niet waar... in die twee bands is dat nooit voorgekomen... Oké, bij de ene ben ik 8 jaar jonger dan de jongste van de mannekes, maargoed. Nee, gelukkig ben ik nu zover dat als ik eens een partner heb, er geen verandering is in het gedrag van de jongens tegenover mij. En wat betreft mensen die op mij vallen... op één of andere manier gebeurt dat sowieso niet snel... waarom weet ik niet... |
|
Oh je bent een meid..haha.. ...solly...dacht een arrogante puber.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: dat je een dode panda bent zal niet helpen |
|
quote: In staphorst en epe e.c. maakt dat niet uit |
|
quote: ik vermoed dat je zojuist van Nix een vijand hebt gemaakt, succes daarmee |
|
quote: hoe zit dat als je met ooms en neefjes in een band zit dan? vind de zwolse metalscene ook wel wat weg hebben van een incestueze kliek. |
|
quote: hey!! niet iedereen in epe is zoals die beruchte familie hoor in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
Alexi Laiho en Kimberly Goss in Sinergy, maar inmiddels geloof ik ook al niet meer... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Laat NIX nu net uit Punthorst komen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Neeej! Hahaha, zo krijg je nou roddels in de wereld. Let op: Drummer van Thronar heeft een relatie, maar niet met de toetseniste (zijn goede vrienden van me). Toetseniste van Thronar gaat met de gitarist. Opgehelderd! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |