|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja echt hè, niet te geloven... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 07-06-2006 19:56] |
|
Hehheh, eigenlijk zouden er ook foto's bij gepost moeten worden. Touché, pussycat! |
|
quote:Of theedoek heeft gewoon niet door dat Punthorst gewoon een klein stukje van Staphorst is, zeg maar een soort van voorstad quote: Vriendinnetje van de drummer is ook jarig vandaag. Geen idee wat het boeit, maar dit was niet voor niets het roddeltopic [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 07-06-2006 23:08] |
|
Electric Wizard Runemagick The Funeral Orchestra Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
ouch... een voorstad van drie huizen en een kerkje? Het moet niet veel gekker worden... Ach mijn ellende eindigt zeer zeker snel, ben net uit de ene band getyft en ik ga waarschijnlijk uit de andere stappen (omdat het niveau net effe iets te hoog ligt... wie gaat er dan ook proberen met 4 maanden ervaring tech death te spelen... ) Of misschien blijf ik erin om die blekkies die me eruit hebben gegooid te kwellen... Ach, ik zal daar ook wel uitgegooid worden. Wie wil er met mij een fout gottikprojectje opzetten? |
|
quote: Idd. Laatste wat ik gehoord heb is wel dat ze nog steeds officieel getrouwd zijn, als ze scheiden wordt Kimberly uit Finland gekickt en kan ze weer oprotten naar de VS. Maar Alexi heeft naar t schijnt wel een nieuwe vriendin. Na Avantasia, The Metal Opera Nu Sinergy ... de Metal SOAP Opera |
|
quote:LOL Ga maar drummen dan |
|
quote:Ook uit eigen ervaring (tot 2 maal toe zelfs): let maar eens op als het uitgaat of er storing ontstaat. Zijn 2 van mijn bands van naar de klote gegaan. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 09-06-2006 1:18] |
|
met je beste vriend in een band zitten werkt ook niet altijd even goed... ging jaren goed maar nu lijkt het water en vuur als we bezig gaan. gelukkig alleen als we bezig zijn dan Je moeder. |
|
quote: Geen meiden in de band dus.. Of homo's quote:Absoluut waar. heb dat zelf ook zien gebeuren. De 2 gingen langs elkaar heen aan songs werken totdat de samenwerking beeïndigt werd. En dat betekende dat er 1 de band uit gekicked werd en vriendaschap was meteen ook bekoeld.. (ik was niet 1 van die 2 gelukkig) [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 09-06-2006 1:26] |
|
quote:Zelfde koppel he ... |
|
quote: nouja, naast de muziek verandert er echt niks, weten vooralsnog wel een grens te trekken Je moeder. |
|
Welkom bij Shownieuws! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Lucas en Gea zijn ook een stel!!! |
|
En wat dacht je van Frank en Mirella? |
|
quote: Ah, twee lelijke mensen en een opengesperd geslachtsorgaan ernaast. Mooier kan niet Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mooi he, die gelukkige mensen.. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
M, wat was je vroeger toch een schatje.. wie is dat lieve meisje naast je? |
|
Volgens mij Femke Halsema |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |