![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier nog iemand heen? Is 16 en 17 juni te Leeuwarden. Ben er op m'n twaalfde eens geweest. Nu maar weer eens kijken. Worden zo'n half miljoen mensen verwacht. Meer mensen die effe een kijkje komen nemen? http://www.liwwadders.nl/data/nieuws/items/EEuApppAulNpnYQXDN.php spelfout weggehaald... ![]() |
|
Not me. Lijkt me vreselijk educatief,daarom ![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
let me guess, je streeft naar ultieme domheid? For once in your life ... you have succeeded ![]() |
|
![]() Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! ![]() |
|
Iemand met zo'n undersign moet zonder enige vorm van excuus permanent gebanned worden op het gehele internet. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
Lieve kijkbuiskinderen, zou het vanaf nu weer on-topique kunnen? Dank u wel ![]() ![]() |
|
Komt ook allerlei buitenlands spul heb ik begrepen. En er staat veel wapenzooi tentoongesteld. Ik weet dat ik destijds diep onder de indruk was, daarom lijkt het me ook geweldig om met mijn eigen kleine, die nu ook 12 is, de basis weer eens te bezoeken. Tip: neem oordopjes mee ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Voor een gozer van 12 is dat toch machtig. Ik zou willen dat mijn pa mij vroeger naar zoiets had meegenomen. ![]() |
|
neen dank u ik ben helemaal niet te vinden voor de kluchtmacht ![]() |
|
Ik ben vroeger zo nu en dan naar de open dag bij Volkel geweest. Laatste keer dat ik er was werd de JSF voor een besloten VIP publiek geshowed, maar gelukkig kon je 'm door een paar kiertjes nog net zien. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Die krijg je daar heus wel, van die gele. Tenminste, ik ben vorig jaar geweest en daartoen wel. ![]() |
|
Alweer?! ![]() ![]() |
|
Op texel een keer een vliegshow/oefening meegemaakt, lang geleden. Wat ik nog goed weet was het geluid van een A-10 schietoefening ![]() BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRmp I am the 1%. ![]() |
|
Deze types schijnen aanwezig te zijn: ASAS de Portugal (Alpha Jet) 2Excel aviation (Extra 300 LP) Blue Angels (Boeing F/A-18A Hornet) Lockheed Martin KC-130T `Fat Albert´ Hunter Flying Group (Hunter Mk.68) Midnight Hawks (BAe Hawk Mk.51) Patrouille de France (Alpha jet) Patrouille Suisse (F-5E Tiger II) Red Arrows (BAe Hawk T1 ) Royal Jordanien Falcons (Extra 300) Uiteraard is er ook een static display met onder andere een L-39C Albatros, Piaggio Focke Wulf 149D, Supermarine Spitfire, Boeing CH-47D Chinook, Eurofighter, Mi-24V HIND en nog veel meer leuks. Sommige hiervan zullen ook vliegen. ![]() |
|
zijn er ook gesloten dagen dan? signature ![]() |
|
Ja, de rest van de dagen van het jaar natuurlijk. ![]() ![]() |
|
ow ja! weet je trouwens waarom Holland geen duikboten heeft? allemaal gezonken tijdens de opendeurdagen! ![]() signature ![]() |
|
Ben vorig jaar rond deze tijd naar Gilze-Rijen geweest, erg leuk om een keer rond te lopen, de shows waren wel gaaf, vooral de Red Arrows zijn erg imponerend (een stuk of 9, of 11, straaljagertjes in formatie). Maar ik kwam eigenlijk vooral om leuke plaatjes te schieten met mijn nieuwe camera, en dat was goed gelukt ![]() Het saaie onderdeel vond ik de demonstraties van het leger, een beetje bombardementjes naspelen enzo. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Mooi werk dat ze het nu in Friesland houden. Ook weleens meegemaakt dat alle snelwegen binnen een straal van 20 km rondom Breda potdicht zaten toen de open dag in Gilze-Rijen gehouden werd. Maar in Friesland heeft toch niemand er last van ![]() ![]() |
|
Hmm, belooft hier verkeerstechnisch toch ook best chaotisch te worden hoor. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Je moet ook niet met z'n alle tegelijk fierljeppen... ![]() ![]() |
|
quote: uhuh ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Ja maar daar heeft de rest van het land dan weer geen last van ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |