|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wuppies!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Paprikachips! |
|
Totdat Oranje verliest; dan gaat het oranje-gefuhl de uitverkoop in. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Men verzuipt er bijna in. Suck my piss |
|
quote: signature |
|
quote: is dat dan niet het ganse jaar door? signature |
|
Arrg die wuppie, wat een irritante kutreclame met dat domme liedje wat in je kop blijft hangen, aaargg. |
|
quote: Dat lijkt me een hel. |
|
Had ik al gezegd dat ik oranje een piskleur vind ? Ik vind oranje een piskleur. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dan zou ik toch eens naar je nieren laten kijken of minder wortel gaan eten. |
|
quote: Bijdehande smurf. Ik vind oranje zonder enige vorm van twijfel de meest walgelijke kleur die er bestaat. Licht-lila staat er wellicht nog een tandje boven. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: dat moet ik eens zoeken op soulseek ik heb het nog niet gehoord! signature |
|
quote: Dat zou mooi wezen; helaas wel oranje, maar iig zooi dat je dan voor een dumpprijs kan gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-06-2006 0:44] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: "oranje is mijn kleurtje en stront is mijn geurtje" is waar men homo's hier mee uitlacht in Bleggië signature |
|
quote: is er ook oranje vuurwerk? en oranje wiet? signature |
|
hehe er is idd oranje weed, naast de witte soorten en de groene ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Orange bud. NL product natuurlijk. |
|
|
|
De grote wuppies zijn uitverkocht, tis maar dat je het weet. |
|
roflmao |
|
Ik heb zondag nog een leeuwenhose kunnen scoren, gaaf ding is dat zeg Against God and Government |
|
quote:Hmmm zag er net nog schappen vol van ... |
|
Der gaan drie grote dozen per dag doorheen in ons filiaal. Te erg... |
|
Je geeft toch wel iedereen een nekschot die er één koopt he .... |
|
quote: Stond op een bord bij de ah hiero. En er stond bij: alle filealen. De liegebeesten. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |