IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Creepmime Vorige pagina | Volgende pagina
Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 07-07-2006 18:45 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 10:05 schreef ratje het volgende:
Creepmime en Threnody waren altijd mn favo Nederlandse bandjes!!

Threnody heeft ook gave dingen maar lang niet alles, dat nummer: Dare Restrain vind ik erg goed.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 07-07-2006 19:05 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 18:45 schreef Creepmime het volgende:
Threnody heeft ook gave dingen maar lang niet alles, dat nummer: Dare Restrain vind ik erg goed.


Ik doe Bewildering Thoughts van Threnody (waar Dare Restrain opstaat) weg voor een appel en een ei en dan doe ik er de Generation Extreme sampler gratis bij (met Threnody, Creepmime en Ministry of Terror)

voor de liefhebber dus


This is Zodiac speaking...


Ed
Usericon van Ed
Posted 07-07-2006 20:47 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2006 18:44 schreef Creepmime het volgende:
Laatst wouden er een paar weer een reunie houden met Creepmime; in ieder geval Andy heeft nee gezegt. Misschien gaat het door maar dan met een vervangende gitarist.


jammer zeg, die zou ik best wel een keer live willen zien. Toch onbegrijpelijk dat zo'n band zo onbekend is gebleven..


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 07-05-2007 23:03 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

old shit...

hi.. grappig dat er nog lui zijn die CM herinneren. Even om 'Creepmime' te corrigeren (Hi T!) er is maar een ex-lid nog actief in metal, Joost - hij speelt nu in The Devolution Theory, een Haagse band - check it!


Ed
Usericon van Ed
Posted 08-05-2007 21:53 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2007 23:03 schreef JuJu het volgende:
old shit...

hi.. grappig dat er nog lui zijn die CM herinneren. Even om 'Creepmime' te corrigeren (Hi T!) er is maar een ex-lid nog actief in metal, Joost - hij speelt nu in The Devolution Theory, een Haagse band - check it!


ok zal doen, had vandaag toevallig vandaag nog Creepmime op staan

edit:
http://www.devolutiontheory.nl/

met nog meer bekende gasten, klinkt zeker niet slecht al is het allemaal al wel eens gedaan.. (vond creepmime beter)

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 08-05-2007 22:00]


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 08-05-2007 22:57 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 7 juli 2006 20:47 schreef Ed het volgende:
jammer zeg, die zou ik best wel een keer live willen zien. Toch onbegrijpelijk dat zo'n band zo onbekend is gebleven..


idd

"fuck the rituals, follow your heart"




JuJu
Usericon van JuJu
Posted 11-05-2007 20:59 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

My lyric


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 11-05-2007 22:15 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2007 20:59 schreef JuJu het volgende:
My lyric
Hai A! Wtf are you doing here ?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 11-05-2007 22:17 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 11 mei 2007 20:59 schreef JuJu het volgende:
My lyric


Ik vond jullie echt geweldig!!

Samen met Threnody waren jullie mn favo Nederlandse metalbands, zonde dat t uit elkaar is gegaan.



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 11-05-2007 23:23 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Erg jammer ja, beide bands waren zeer goed bezig...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 12-05-2007 10:30 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

Hye. Thnx... leuk om te horen dat er toch nog mensen zijn die het gaaf vinden/vonden. Ik vond het ook erg jammer dat wij uit elkaar gingen maar de redenen waren toen goed... na mijn vertrek zijn er ook nog wat nummers opgenomen geweest - ik zal aan Joost vragen of hij die nog ergens heeft liggen. Wellicht interessant voor sommige

Hi T... was aan het surfen (om aan een kopie van Celtic Frosts 1e demo to komen) en kwam dit site tegen. Tot gauw!


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 12-05-2007 10:34 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Maaruh, wie is juju?




JuJu
Usericon van JuJu
Posted 12-05-2007 11:20 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

AJ


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 12-05-2007 12:20 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 12 mei 2007 11:20 schreef JuJu het volgende:
AJ


aha

Geen zin om Creepmime nieuw leven in te blazen?




Ed
Usericon van Ed
Posted 12-05-2007 14:28 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 12:20 schreef ratje het volgende:
aha

Geen zin om Creepmime nieuw leven in te blazen?




idd! nieuwe cd zou ik blij van worden


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 12-05-2007 16:26 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Creepmime...dat was nog eens een leuk tourtje als voorprogramma van Cynic!
'k Zal hier nog wel een drumstok van Frank hebben liggen. En natuurlijk mijn gesigneerde cd.

Cheers Andy!


Hersenloze Mayonaise eten


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-05-2007 17:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb die Chiaroscuro hier nog ergens op cassettebandje liggen... Vond er niet veel aan eigenlijk.


Zenial


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 12-05-2007 20:28 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

Ratje: haha, was weleens sprake van een reunie maar heb het gewoon te druk met andere dingen - misschien in de toekomst, wie weet. Joost en ik hebben wel wat gejamd de laatste jaren en de 'feel' zit er nog wel in - de dissonante/dark/moody feel that is. Frank is helaas op een 80's trip, Aad is spoorloos, Mark woont in UK en Rogier... no idea. Ik heb nog wel bergen riffs en lyrics dus material genoeg...

Whitemetalguy: Cheers dude! Elkaar weleens ontmoet? Dat was inderdaad erg tof. Maar de absolute topper voor mij was toch met Death in Tilburg. RIP Chuck.

Ed: Ik zou het ook erg tof vinden. Misschien wil Mameli nog een keer producen

Zenial: Hij klonk beter op CD


Ed
Usericon van Ed
Posted 12-05-2007 21:15 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2007 20:28 schreef JuJu het volgende:
Ratje: haha, was weleens sprake van een reunie maar heb het gewoon te druk met andere dingen - misschien in de toekomst, wie weet. Joost en ik hebben wel wat gejamd de laatste jaren en de 'feel' zit er nog wel in - de dissonante/dark/moody feel that is. Frank is helaas op een 80's trip, Aad is spoorloos, Mark woont in UK en Rogier... no idea. Ik heb nog wel bergen riffs en lyrics dus material genoeg...

Whitemetalguy: Cheers dude! Elkaar weleens ontmoet? Dat was inderdaad erg tof. Maar de absolute topper voor mij was toch met Death in Tilburg. RIP Chuck.

Ed: Ik zou het ook erg tof vinden. Misschien wil Mameli nog een keer producen

Zenial: Hij klonk beter op CD


Cynic treed weer op in 013... weet niet of ze al een voorprogramma hebben


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 13-05-2007 6:33 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

Heb laatst nog een vid gevonden met optredens in helmond en nijmegen (i think)... zit ook een stuk cynic op


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 13-05-2007 10:52 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 13 mei 2007 6:33 schreef JuJu het volgende:
Heb laatst nog een vid gevonden met optredens in helmond en nijmegen (i think)... zit ook een stuk cynic op


OK, zet m maar op Youtube!!

Scarlettttt Mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn




Ed
Usericon van Ed
Posted 13-05-2007 11:54 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 10:52 schreef ratje het volgende:
OK, zet m maar op Youtube!!

Scarlettttt Mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn




idd! en sowieso is er op het internet behoorlijk wat vraag naar Cynic filmpjes en die maak je ook gelijk blij


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 13-05-2007 11:56 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

ok. cool idee. Moet eerst even uitzoeken hoe ik 'm kan digitaliseren. Heb eigenlijk heel veel oude zooi liggen op vhs bijv. 1e optreden in '92 rond de tijd van de demo 'Anthems for a doomed youth' (originel line up); de gig met Death in Tilburg (enorm bagger geluid); de optreden in het lvc te leiden voor de 2e cd presentatie (600 man uit hun dak!); een festival gig ergens in NL; Stonehenge uit 95 of 96; een gig in Wassenaar rond de 1e CD, de cynic gigs (met de 1e versie van scarlet man), plus het een en ander opgenomen tijdens een toer met sinister. Ik weet niet hoe makkelijk het is om iets van vhs naar PC te kopieeren... give me a few weeks


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 13-05-2007 11:57 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

ref Cynic, zal het ook gelijk meenemen. Het is een redelijk scherpe opname met ok geluid.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 13-05-2007 11:58 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2007 11:56 schreef JuJu het volgende:
Ik weet niet hoe makkelijk het is om iets van vhs naar PC te kopieeren... give me a few weeks

Need help?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen