IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Creepmime Vorige pagina | Volgende pagina
Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 13-05-2007 12:05 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

Best wel ok band, maar ik ben verder niet echt into dit soort metal. De vader van mijn vriendin heeft overigens de cover voor de hoes van 'Shadows' geschilderd


Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 13-05-2007 12:30 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

T: Ja, graag...

Impaler: Doe hem de groetjes van mij ajb... cool kunstenaar!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-05-2007 12:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 mei 2007 11:56 schreef JuJu het volgende:
ok. cool idee. Moet eerst even uitzoeken hoe ik 'm kan digitaliseren. Heb eigenlijk heel veel oude zooi liggen op vhs bijv. 1e optreden in '92 rond de tijd van de demo 'Anthems for a doomed youth' (originel line up); de gig met Death in Tilburg (enorm bagger geluid); de optreden in het lvc te leiden voor de 2e cd presentatie (600 man uit hun dak!); een festival gig ergens in NL; Stonehenge uit 95 of 96; een gig in Wassenaar rond de 1e CD, de cynic gigs (met de 1e versie van scarlet man), plus het een en ander opgenomen tijdens een toer met sinister. Ik weet niet hoe makkelijk het is om iets van vhs naar PC te kopieeren... give me a few weeks


Heb je toevallig ook de gig in Doornroosje met Cynic erna? Ik vond het iig een gaaf optreden!

Ikzelf hang voor digitaliseren een DVD recorder aan een VHS: DVD-RW erin en beide laten lopen...lukt prima op deze manier!

Gave shit hoor; kijk er naar uit!!

The fruits of ill virtue...

Soon ripe soon rotten..jullie aten vrij gezond toendertijd is 't niet?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 13-05-2007 12:37 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

Volgens mij heb ik idd doornroosje.. staat mij goed bij omdat ik een fietser toen platreed met een achteruit manouever (ja, kon niet zien met al die stacks en kick drums). Heb ook Helmond (hell mouth!).

Thnx for tips ref vhs -> dvd. Zal aan Creepmime (AKA 'T') om wat hulp vragen


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 13-05-2007 12:40 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

En hier weer iemand die Creepmime kent. En de plaat heeft.

Chiaroscuro al in geen jaren meer gedraaid. Toch maar weer eens uit de kast trekken, was een van mijn top tien platen van 1996. Leuk dat AJ hier ook eens komt kijken.


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 13-05-2007 14:39 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

Leuk om te horen innerlogic... ik draai 'm ook nog soms


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 13-05-2007 14:53 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Demo in opbod op E-bay, 3 biedingen, nog betaalbaar.


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 13-05-2007 15:12 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

Ik heb thuis de masters op een 8 track tape


herrie
Usericon van herrie
Posted 13-05-2007 20:19 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

demo van hun en 1ste ceedee ken ik. apart (goed) spul, die zang is echt apart!


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 14-05-2007 8:52 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Iemand hebben?

[Dit bericht is gewijzigd door attematic op 14-05-2007 8:54]


10.10.1942 - 20.11.2011


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 16-05-2007 1:03 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

GRappig!

[Dit bericht is gewijzigd door JuJu op 16-05-2007 7:06]


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 16-05-2007 9:28 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Ik zal nog eens zien waar de foto's van dat optreden zijn. Moet ergens in 'the vault' liggen.
Cheers


10.10.1942 - 20.11.2011


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 16-05-2007 12:41 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

Cool - welke gig was het?


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 16-05-2007 14:53 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Amsterdam 12-12-1993


10.10.1942 - 20.11.2011


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 16-05-2007 15:03 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

aha, met cynic?


JuJu
Usericon van JuJu
Posted 16-05-2007 15:41 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

Trouwens attematic, als je ze naar mij toemailt zal ik ze op de myspace site droppen: Mail = creepmime1@yahoo.com.
Myspace = www.myspace.com/creepmime1

Cheers


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 16-05-2007 17:45 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Is die Shadows CD nog ergens te verkrijgen (bvk nieuw)?



JuJu
Usericon van JuJu
Posted 16-05-2007 18:47 by JuJu Wijzig reactieProfiel van JuJuQuote dit bericht

Spearhead, vlgns mij op Amazon.com. Cheerz


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-05-2009 12:06 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Schop voor deze vette band!
Gek genoeg heb ik dit op een of andere russische site gevonden met linkjes naar muziek. Shadows stond er op als zijnde death/doom, dus mijn interesse was gewekt.

Heerlijke plaat, hoewel vrij weinig doom, het is er opzich wel in te horen als je van te voren heb gehoord dat het er in zit. Heerlijke combo van techniek, melodie en sfeer!

Hoe anders is die andere plaat eigenlijk?



Ed
Usericon van Ed
Posted 23-05-2009 17:15 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2009 12:06 schreef Dirge for november het volgende:
Schop voor deze vette band!
Gek genoeg heb ik dit op een of andere russische site gevonden met linkjes naar muziek. Shadows stond er op als zijnde death/doom, dus mijn interesse was gewekt.

Heerlijke plaat, hoewel vrij weinig doom, het is er opzich wel in te horen als je van te voren heb gehoord dat het er in zit. Heerlijke combo van techniek, melodie en sfeer!

Hoe anders is die andere plaat eigenlijk?


Die is meer richting Death, meer technisch. Ik vond juist Shadows tegenvallen nadat ik hun laatste had gehoord.

Oh vergeet nog te melden dat die plaat wel erg vet is!

[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 23-05-2009 17:27]


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 23-05-2009 17:31 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

CM.Jeeeez da's lang geleden.Gelukkig nog een paar optredens meegepikt.Was idd met Threnody(Bewildering Thoughts ligt voor me neus) 1 van de betere bands toen.


=)


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 23-05-2009 18:36 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2009 17:15 schreef Ed het volgende:
Die is meer richting Death, meer technisch. Ik vond juist Shadows tegenvallen nadat ik hun laatste had gehoord.

Oh vergeet nog te melden dat die plaat wel erg vet is!


Ik vind juist shadows geweldig Maar dat komt misschien wel omdat ik die andere plaat nog niet heb. Ik ga m wel eens opzoeken!



attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 02-06-2009 19:40 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Zo, ingescand:


10.10.1942 - 20.11.2011


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2009 19:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik dacht dat het een user was


signature


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 02-06-2009 22:23 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

eerst de band, toen de user


10.10.1942 - 20.11.2011


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen