IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Creepmime Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-12-2010 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net nog eens een stukje geluisterd

Chinese Whispers , prima nummer


signature


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-12-2010 13:57 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Jazeker!



Lampje
Usericon van Lampje
Posted 02-12-2010 20:55 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Creepmime....

Geniale band. de "Anthems..." demo was al vet. De eerste cd was nog vetter, maar" Chiaroscuro" is gewoonweg geniaal.

Btw, Joost speelt tegenwoordig in Sinister, als ik het goed vernomen heb.

Ik kan me herinneren dat ik nog een keer met een maat 3 uur heb gereisd naar Zierikzee om Sinister en Creepmime te zien. Donders, dat was echt vet.
Creepmime was toen nog met Mark en Rogier. Een zondagmiddag als ik het me goed herinner. Dat zal zo'n 16 of 17 jaar geleden zijn, ik was toen nog een broekie !


lampje


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-12-2010 21:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ben nog steeds alleen bekend met het in mijn ogen geniale Shadows. Ik moet de rest hiervan toch maar eens opsnorren.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2010 22:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 mei 2007 10:30 schreef JuJu het volgende:
Hye. Thnx... leuk om te horen dat er toch nog mensen zijn die het gaaf vinden/vonden. Ik vond het ook erg jammer dat wij uit elkaar gingen maar de redenen waren toen goed... na mijn vertrek zijn er ook nog wat nummers opgenomen geweest - ik zal aan Joost vragen of hij die nog ergens heeft liggen. Wellicht interessant voor sommige

Hi T... was aan het surfen (om aan een kopie van Celtic Frosts 1e demo to komen) en kwam dit site tegen. Tot gauw!


Ik ben wel benieuwd naar die nummers...de myspace ligt er trouwens uit..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 03-12-2010 15:41 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Chiaroscuro draait nu zijn eerste rondjes. Heerlijke plaat, maar compleet anders dan Shadows Beide erg lekker. Vooralsnog hevig fan van Shadows ivm sfeer.



Jujua
Usericon van Jujua
Posted 09-01-2014 16:53 by Jujua Wijzig reactieProfiel van JujuaQuote dit bericht



Valediction
Usericon van Valediction
Posted 09-01-2014 17:48 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2010 15:41 schreef Dirge for november het volgende:
Chiaroscuro draait nu zijn eerste rondjes. Heerlijke plaat, maar compleet anders dan Shadows Beide erg lekker. Vooralsnog hevig fan van Shadows ivm sfeer.
Chiaroscuro is vele malen beter... maar dat heb je zelf inmiddels al best wel gehoord Willem...


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 09-01-2014 19:23 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Oude meuk uit mijn thuisstad Leiden! Benieuwd wanneer The Crypt alles op vinyl gaat heruitschijten!



Jujua
Usericon van Jujua
Posted 10-01-2014 13:35 by Jujua Wijzig reactieProfiel van JujuaQuote dit bericht



Jujua
Usericon van Jujua
Posted 10-01-2014 13:38 by Jujua Wijzig reactieProfiel van JujuaQuote dit bericht

Oude meuk - lol


Ed
Usericon van Ed
Posted 10-01-2014 19:41 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Een van de bands die ik nooit heb gezien en dat ik toch wel erg jammer vind..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-01-2014 20:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik heb ze gezien als support van Cynic toendetijd en dat was best wel goed..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jujua
Usericon van Jujua
Posted 11-01-2014 12:47 by Jujua Wijzig reactieProfiel van JujuaQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2014 19:41 schreef Ed het volgende:
Een van de bands die ik nooit heb gezien en dat ik toch wel erg jammer vind..


link naar video uit 96 iets eerder in de thread...


Ed
Usericon van Ed
Posted 12-01-2014 12:31 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2014 12:47 schreef Jujua het volgende:
link naar video uit 96 iets eerder in de thread...



dat is toch niet helemaal hetzelfde..


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 28-10-2021 17:52 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Tof interview op de frontpage!




lampje


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-10-2021 14:12 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 oktober 2021 17:52 schreef Lampje het volgende:
Tof interview op de frontpage!





Idd! Leuk dat er een docu uitkomt en de derde plaat mogelijk is.


Toffe EP ook:



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-10-2021 14:36]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen