IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hoe kun je stemsparend screamen en grunten? Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-01-2002 22:57 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Zoals jullie weten,heb ik zelf ff in een
band(je)gezongen.Had echter een zwaar probleem...als ik een beetje emotioneel werd,schreeuwde of brulde ik mijn stem gewoon nadezak en ging ik soms zelfs happend naar adem tegen de vloer(uit woede of verdriet).Hoe kan je dit vermijden?

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 11-01-2002 23:00 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb zelf geen ervaring met vocalen maar ademhalingsoefeningen schijnen heel erg veel te schelen, en melk drinken als je geen sterke drank nuttigd. Melk en sterke drank 'verneuken je strot' zodat er een mooi geluidje uit komt.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 11-01-2002 23:02 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Grunten moet je niet uit je strot doen (hou je niet lang vol), maar uit je middenrif

Bazzio Attacks!!!

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 11-01-2002 23:08 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 23:02 schreef bazzio het volgende:
Grunten moet je niet uit je strot doen (hou je niet lang vol), maar uit je middenrif

Dat heb ik ook al vaker gehoord idd.
Maar als je het niet kan sta je echt met je bek vol tanden want grunt maar eens uit je middenrif zonder dat je weet hoe het moet...

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 11-01-2002 23:14 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be