|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm ik vind t nieuwe album van sodom zeker wel gaaf, wat je niet vande laatste twee albums van destruction kan zeggen |
|
SODOM is juist een band die nooit op haar verleden heeft geteerd, zelden wordt bijvoorbeeld een nummer van het klassieke "persecution mania" album live gespeeld (helaas!). Een nummer als "agent orange" staat zelden op de setlist. Bovendien varieert SODOM de set bijna elk optreden in plaats van steeds dezelfde nummers te spelen. Op de recente festival optredens bestond meer dat de helft van de set uit materiaal van de laatste 3 albums (omdat deze gewoon sterk zijn!). SODOM is niet zo'n lamme reunie band met een pseudo nostalgische insteek, maar is altijd doorgegaan en heeft nooit toegegeven aan kritiek en trends. |
|
ik heb niets tegen de band, integendeel. Ik wens ze het beste, maar ik begrijp de keuze om Finntroll erbij te zetten wel. Of het erbij past? Tja, volgens mij niet echt relevant... |
|
quote: ik doelde op de cd verkoop, meer niet... |
|
Ik vind alleen zo jammer dat er niet aan de doelgroep wordt gedacht, een tour als SODOM-KREATOR-DESTRUCTION is veel meer value for money. |
|
Als t goed is zijn de kaartjes vandaag al gehaald! Gaat voor mij dus de Melkweg worden! (handig ... dat je vriendin in A'dam woont tegen die tijd ) |
|
quote: daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! |
|
|
|
Legion of the damned komt ook mee heb ik ergens gelezen |
|
Ik ga wel naar Antwerpen |
|
Toch niet in Amsterdam, dat is de gaycapital, daar begrijpen ze niets van Metal. |
|
hmm....ik ga waarschijnlijk zowel naar Antwerpen als naar Amsterdam. Ik vind concerten in belgie over het algemeen een stuk tammer trouwens, over niets van metal begrijpen gesproken... |
|
quote: Heh? Sodom als voorprogramma van stel wannabee elfjes? Moet niet gekker worden Against God and Government |
|
Het is een co-headliner positie, maar zoals het er naar uitziet zal FINNTROLL wel als laatste spelen, nou ja kan ik en velen met mij lekker aan het bier! |
|
kaartjes besteld Faustian Spirit of the Earth |
|
Fijn dat je het topic na een maand omhoog schopt om ons dat te vertellen, jongen |
|
quote: De stad hoeft het niet te begrijpen, als ik het maar begrijp "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dat gebeurt hier wel meer Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ha, dat wordt een soort mini-Rockhard festival! Sodom-Finntroll-Legion... Ik zou d'r wel heen willen. 10 x beter dan kalkoen vrete met de familie... Bla |
|
Fuck de IMO beste Duitse thrash act eindelijk in NL, nu maar hoepn dat er ook eeen paar mensen komen op tweede kerstdag. Ik snap niet waarom festivals als Arnhem MM deze band niet een keer boekt, DESTRUCTION en TANKARD lopen de deur al plat hier....niet dat het geen gave bands zijn ofzo trouwens. |
|
Misschien aanwezig! |
|
Sowieso aanwezig! [Dit bericht is gewijzigd door radia op 11-10-2006 23:09] |
|
quote: Niks misschien, ik ben er gewoon! |
|
Gewoon allemaal komen, SODOM speelt zo vaak niet in NL! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |