|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
nog 3 weken!! |
|
Ik heb er zin in! |
|
anders ik wel! heb ook kaarten binnen voor Bochum |
|
Kom op, nog een weekie! |
|
Morgen alweer!! Erg veel zin in! Niet meer mensen die er heen gaan? (Naast Enforcer dan.) |
|
Op het laatste moment besloten ook hier maar heen te gaan, in Antwerpen dan wel te verstaan. Wel focking duur overigens 25 euri voor 3 bands. In België kunnen ze een voorbeeld nemen aan de Nederlandse (kleine) zalen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ook aanwezig in Antwerpen Faustian Spirit of the Earth |
|
Aanwezig en te herkennen aan mooie lichtgevende kerstmuts. (als ik 'm niet vergeet...) We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik ken best een hoop mensen die gaan, ik hoorde van iemand die een week geleden kaartjes ging halen dat ca. 80% in de voorverkoop verkocht was, wat me best enigszins verbaast! |
|
quote: Tja, Finntroll is best populair. |
|
Ik heb er zin in! |
|
quote: 25? Wij hebben 17 euro betaald p.p. Wel nog 2,50 reserverings kosten erbij, maar goed! Enniewees ... voor degenen die gaan vanavond: Tot dan! |
|
quote: 25 is dus in Antwerpen en dat vind ik veel, aangezien ik meestal in de Goudvishal of Baroeg kom en niet meer dan 10 euro betaal... Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Vergeet het lidmaatschap niet... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Najah, iig wel altijd goed geluid daar in Hof Ter Loo, dat is ook al iets iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ha ik ben daar ook aanwezig. In antwerpen dan. 25 eupo is nogal wat maar ach. Je moet iets met je geld he. Ben nu de nieuwe Legion of the Damded aan het luisteren en ik krijg er steeds meer zin in You're running in circles |
|
Antwerpen it is |
|
quote: En het parkeergeld. |
|
Je gaat met de auto naar Amsterdam... Ik wens je sterkte "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nee,Antwerpen. Melkweg of Paradiso mijd ik als de pest,ongeacht wie er speelt. |
|
Was gaaf gister! Jammer genoeg Sodom niet af kunnen zien. Moest na Among the Weirdcong helaas gaan. Maar gaaf optreden. |
|
Hierbij ook nog maar wat foto's van gisteravond, De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com Legion Of The Damned Finntroll Sodom |
|
quote: Hoe was Finntroll? Ben benieuwd voor vrijdag Faustian Spirit of the Earth |
|
k kreeg een kaarte van een vriendin omdat ze ziek was. dus het waren gen bands waarik echt erg bekend mee bent maar van finntroll verwachtte ik het meeste, maar sodom speelde echt vele malen beter, zo strak en geweldig geluid ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |