|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
sodom heerst dan ook Je moeder. |
|
nog 1 dagje You're running in circles |
|
quote: |
|
quote: + Faustian Spirit of the Earth |
|
Dan zie ik jou vast nog wel. Of ik je herken dat lijkt me dan weer erg sterk |
|
quote:Nu dragende: - Dimmu hooded sweater (Enthrone Darkness Triumphant) - The Haunted shirt (100% metal, thrashing mad) Ach we zien het wel |
|
Vintage? |
|
quote:Stom toevallig beiden aangejoopt op Dynamo Open Air 1999. Zo lang is dat nu ook weer niet geleden.. |
|
Finntroll was wel tof in a'dam, op de stagedivende polsbandjes sodom pubers na dan. Mooi voor die suffe thrashzooi weer vertrokken. Wel grappig dat er aardig wat lui die ik tijdens finntroll had gezien in het metalcafe zaten terwijl sodom aan het spelen was Zenial |
|
Nog maar even één kiekje van Sodom: "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
t was echt gaaf :D heb zwaar genoten, alleen jammer dat het geluid aan t eind best wel bagger werd |
|
Nog even terug komend op de belachelijk hoge prijs in Antwerpen, want als je zulk ranzig bier schenkt, dan zou je de prijs minstens moeten halveren. Bij Dragonforce vond ik het al niet te zuipen en nu was het weer huilen met de pet op. Gelukkig klonk Finntroll zo beroerd dat ik wel aan het bier moest... Legion Of the Damned was waanzinnig goed en eigenlijk ging ik ook voornamelijk daarvoor. Me goed vermaakt in ieder geval tijdens dit veel te korte optreden. Finntroll klonk zoals gezegd niet al te best. Het geluid was een enorme brei waarin slechts af en toe stukken te herkennen waren. De zanger was zoals menig mens al heeft gezegd ook tegenvallend. Niet alleen qua presentatie, maar de zang was best zacht en verder redelijk, maar soms begon hij te schreeuwen en dat was gewoon een kwelling voor het gehoororgaan, zelfs met oordoppen in. Na drie nummertjes de zeer drukke hal opgezocht voor wat bier. Sodom stond veeeeel te hard. We waren wat laat met naar de zaal verhuizen, waardoor we in de deuropening bleven hangen en daar werden we bijna omvergeblazen door het geluid dat Sodom bracht. Die geluidsman moet echt zo'n beetje doof zijn geweest. Stukje vanuit deuropening bekeken, daarna ons weer langzaamaan terug getrokken voor nog wat (ranzig) bier om vervolgens vroegtijdig naar huis te gaan. Gelukkig was Legion Of The Damned zeer gaaf! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik kan me wel in bovenstaand verhaal vinden eigenlijk. Ik ben dan wel tot het eind gebleven en ik heb Sodom (net als de rest van de bands) vanaf recht voor de geluidstafel bekeken. Maar het was zeer geslaagd . Damn, brakheid en Napalm In The Morning nu.. |
|
quote: Volgens mij hebt ik U gespot en leek jij wel van het bier te kunnen genieten. Dacht je tenminste te herkennen (zal wel van foto's van hier zijn) en je had toch het The Haunted shirt (100% metal, thrashing mad) shirt aan? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik ben het ook zeer eens met Juronymous. Legion of the Damded was echt zeer strak en vet. Die hadden van mij wel ipv van Finntroll mogen spelen. Dat ging echt nergens over slechte zang geen strakke gitarste en een belabberd geluid. Daarna Sodom... tja... hard he.. misschien had te maken met het feit dat ze een dvd aan het opnemen waren ofzo? Maar buiten de zaal klonk het wel leuk. Maar om het niet te laat te maken toch maar gegaan, de lol was er wel vanaf. You're running in circles |
|
quote:Yep, that's me edit: en Mislyd dacht mij te herkennen aan mijn usericon: Ze was alleen misleid: dat is geen foto van mij maar van zijne heiligheid Bruce Dickinson in zijn jongere jaren [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-12-2006 19:19] |
|
Op je knie en pijp voor genade! |
|
Legion of the Damned: Heb alleen de laatste 20 minuten gezien, best ok leek me Finntroll: Tsja, het absolute hoogtepunt voor mij. Ze speelden vooral nummers van op hun laatste album Nattfödd, enkele nummers van op Jaktens Tid en Midnattens Widunder, Forsvinn Du Som Lyser van op Visor Om Slutet en 2 nieuwe nummers van hun komende album. Hun nieuwe zanger, Vreth, deed het ook goed. Alleen jammer dat hij zo'n mager mannetje is :D maar z'n stem was wel ok, alleen paste Wilska wel beter bij de band. Was wel grappig toen hij in z'n enthousiasme z'n microfoon liet vallen :D Maar al bij al heb ik me goed vermaakt daar vooraan Sodom: Ook zeer goed optreden, ondanks dat ze niet zo jong meer zijn een heel energiek optreden, perfect gespeeld (y) Faustian Spirit of the Earth |
|
Moet je uber Finntroll fan zijn om niet te horen dat het geluid bagger was enzo ? You're running in circles |
|
Nog iets van In the sign of Evil m.l.p. gespeeld? |
|
Veels te veel. Blasphemer,Witching metal en Outbreak of evil hebben ze gespeeld. |
|
quote: Ach, ik stond vooraan, net voor de boxen, dus het geluid was sowieso slecht daar, maar stoorde me er niet aan Faustian Spirit of the Earth |
|
In bochum was het geluid stukken beter, bijna geen finntroll fans (niets mis mee overigens). Supervet optreden. Frank Blackfire kwam nog effe het podium op om "sodomy and lust" mee te spelen en "ausgebombt" mee te brullen. |
|
quote:Dat is ook niet gek als het praktisch een thuiswedstrijd voor Sodom is.. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |