IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Madonna Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2006 21:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





Madonna Louise Veronica Ciccone (geboren op 16 augustus 1958 in Bay City, Michigan nabij Detroit) is een Amerikaanse zangeres en actrice. Madonna wordt ook wel de Queen of Pop genoemd en is de best verkopende vrouwelijke artieste aller tijden.


blijkbaar valt die bij metallers nog wel eens in de smaak


wie wat en hoe about teh institute Madonna?


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2006 21:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik vond vooral de eerste twee demo's erg vet, daarna werd het allemaal wat te commercieel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-07-2006 21:54 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Mijn zus was daar 15 jaar geleden fan van, dus ik heb het erg veel moeten aanhoren. Recentere albums als Erotica en Ray of light kan ik best waarderen. Zeker het net nummer Frozen van laatstgenoemde plaat is magistraal.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2006 21:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Frozen vind ik idd kreezy

en de foute nummers als holiday en like a virgin
en like a prayer


signature


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-07-2006 22:01 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 13 juli 2006 21:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik vond vooral de eerste twee demo's erg vet, daarna werd het allemaal wat te commercieel.



DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 13-07-2006 22:01 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ze heeft prachtige nummers. Inderdaad, het nummer Frozen is mijn favoriet. Ook een prachtige videoclip. Spijtig dat we het in België nooit meer op de radio zullen horen, of het op de TV zullen zien... zucht...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2006 22:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:01 schreef DarknessThere het volgende:
Ze heeft prachtige nummers. Inderdaad, het nummer Frozen is mijn favoriet. Ook een prachtige videoclip. Spijtig dat we het in België nooit meer op de radio zullen horen, of het op de TV zullen zien... zucht...


ik heb gelukkig het singletje al gekocht, met een dom bruin kaftje


signature


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-07-2006 22:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:01 schreef DarknessThere het volgende:
Ze heeft prachtige nummers. Inderdaad, het nummer Frozen is mijn favoriet. Ook een prachtige videoclip. Spijtig dat we het in België nooit meer op de radio zullen horen, of het op de TV zullen zien... zucht...


Is ze daar soms verboden ofzo ?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2006 22:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:08 schreef Valorian het volgende:
Is ze daar soms verboden ofzo ?


ja


signature


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-07-2006 22:14 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:10 schreef Hypnos het volgende:
ja


why?


Hatsjikidee!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 13-07-2006 22:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 13 juli 2006 22:14 schreef Unholy Mary het volgende:
why?

Het zou plagiaat zijn


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-07-2006 22:15 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:14 schreef Beli Mawr het volgende:
Het zou plagiaat zijn

alleen in België?


Hatsjikidee!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2006 22:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2006 22:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-07-2006 22:16 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Dus alleen in België...


Hatsjikidee!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 13-07-2006 22:30 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 juli 2006 21:54 schreef Count Usher het volgende:
Mijn zus was daar 15 jaar geleden fan van, dus ik heb het erg veel moeten aanhoren. Recentere albums als Erotica en Ray of light kan ik best waarderen. Zeker het net nummer Frozen van laatstgenoemde plaat is magistraal.


Helemaal mee eens. Mijn eega is al een jaar of tig fan, we hebben hier zo ongeveer alle albums in huis, behalve de laatste 2. Dat music album is echt jammer. Die hele disco revival van haar is ook niet zo fijn. Het boek sex is btw ook een gaaf ding, volgens mij is het nu een collector's item.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-07-2006 22:38]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2006 22:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:30 schreef Oud Vuil het volgende:
Helemaal mee eens. Mijn eega is al een jaar of tig fan, we hebben hier zo ongeveer alle albums in huis, behalve de laatste 2. Dat music album is echt jammer. Die hele disco revival van haar is ook niet zo fijn. Het boek sex is btw ook een gaaf ding, volgens mij is het nu een collector's item. Die hele disco revival van haar is ook niet zo fijn.


Wat vond je dan van die hele disco revival van haar?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 13-07-2006 22:37 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl


Ik heb altijd al een hekel aan disco gehad, dus aan mij is dat niet besteed. Dat abba-sampletje is ook erg onnodig, ik hoor veel liever het origineel.

edit, jajajaja.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-07-2006 22:38]



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-07-2006 22:43 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*officieus Madonna-fan is*


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2006 22:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ben het met je eens. Madonna kan ik best waarderen maar ABBA heerscht natuurlijk ontelbare malen harder.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 13-07-2006 22:46 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Zouden ze op het Madonna forum ook een topic hebben over welke metalbands ze daar allemaal goed vinden?



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2006 22:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Abba is grandioos veel beter,
Madonna had wel iets pre-emo toen het nog leuk was (en ik een emopuber was), en daarom komen die liedjes van toen nu nog vet over.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2006 22:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:46 schreef Audiophile het volgende:
Zouden ze op het Madonna forum ook een topic hebben over welke metalbands ze daar allemaal goed vinden?


ik kijk het na!


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 13-07-2006 22:49 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 juli 2006 22:44 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ben het met je eens. Madonna kan ik best waarderen maar ABBA heerscht natuurlijk ontelbare malen harder.


Daarom heb ik een abba shirt en abba lp's en mijn eega madonna lp's en cd's en shirt, hehe.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-07-2006 22:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:46 schreef Audiophile het volgende:
Zouden ze op het Madonna forum ook een topic hebben over welke metalbands ze daar allemaal goed vinden?



http://www.madonna.nl/forum/

pfff... weer registreren


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2006 22:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:49 schreef Oud Vuil het volgende:
Daarom heb ik een abba shirt en abba lp's en mijn eega madonna lp's en cd's en shirt, hehe.


een ABBA shirt!!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen