|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond vooral de eerste twee demo's erg vet, daarna werd het allemaal wat te commercieel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mijn zus was daar 15 jaar geleden fan van, dus ik heb het erg veel moeten aanhoren. Recentere albums als Erotica en Ray of light kan ik best waarderen. Zeker het net nummer Frozen van laatstgenoemde plaat is magistraal. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Frozen vind ik idd kreezy en de foute nummers als holiday en like a virgin en like a prayer signature |
|
quote: |
|
Ze heeft prachtige nummers. Inderdaad, het nummer Frozen is mijn favoriet. Ook een prachtige videoclip. Spijtig dat we het in België nooit meer op de radio zullen horen, of het op de TV zullen zien... zucht... |
|
quote: ik heb gelukkig het singletje al gekocht, met een dom bruin kaftje signature |
|
quote: Is ze daar soms verboden ofzo ? |
|
quote: ja signature |
|
quote: why? Hatsjikidee! |
|
quote: Het zou plagiaat zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: alleen in België? Hatsjikidee! |
|
signature |
|
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/051118madonnanplagiaat/index.shtml# hier kun je de reportage bekijken over het 'plagiaat' signature |
|
Dus alleen in België... Hatsjikidee! |
|
quote: Helemaal mee eens. Mijn eega is al een jaar of tig fan, we hebben hier zo ongeveer alle albums in huis, behalve de laatste 2. Dat music album is echt jammer. Die hele disco revival van haar is ook niet zo fijn. Het boek sex is btw ook een gaaf ding, volgens mij is het nu een collector's item. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-07-2006 22:38] |
|
quote: Wat vond je dan van die hele disco revival van haar? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb altijd al een hekel aan disco gehad, dus aan mij is dat niet besteed. Dat abba-sampletje is ook erg onnodig, ik hoor veel liever het origineel. edit, jajajaja. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-07-2006 22:38] |
|
*officieus Madonna-fan is* |
|
Ik ben het met je eens. Madonna kan ik best waarderen maar ABBA heerscht natuurlijk ontelbare malen harder. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zouden ze op het Madonna forum ook een topic hebben over welke metalbands ze daar allemaal goed vinden? |
|
Abba is grandioos veel beter, Madonna had wel iets pre-emo toen het nog leuk was (en ik een emopuber was), en daarom komen die liedjes van toen nu nog vet over. signature |
|
quote: ik kijk het na! signature |
|
quote: Daarom heb ik een abba shirt en abba lp's en mijn eega madonna lp's en cd's en shirt, hehe. |
|
quote: http://www.madonna.nl/forum/ pfff... weer registreren signature |
|
quote: een ABBA shirt!! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |