|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik heb nog ergens een foto... Ah. Zie fototopic. |
|
*sgop* Iemand hier dat nieuwe live-album al gehoord? |
|
Ik vind Madonna erg leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:ROFL ...anderen hoeven echt geen Belgenmoppen te verzinnnen dat doen jullie zelf wel. LOOOOL BROOTAL KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ziet er goe duit ja signature |
|
WoooW! Past wel beter bij haar leeftijd. Wat is dat ernaast..een Lourdes ofzo? |
|
quote: vrienden van Jenna Jameson>? Suck my piss |
|
Een plantenbak? |
|
Lekkere spuit armpjes. |
|
jommie... signature |
|
quote: Iew. Ook zo ranzig dat ze telkens die broek uit heeft op het podium en in clips. Die vieze afgetrainde ouwe reet, bah. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zo. Die kan op Faces of Meth http://www.drugfree.org/Portal/DrugIssue/MethResources/faces/index.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Was toch een photoshop? Meen ik ergens gelezen te hebben? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geef mij Kim maar. Bareuh... |
|
Wiesda dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wilde Kim natuurlijk. |
|
Nu de nieuwe op staan. Gang bang klinkt iig al erg fijn. I fucked up, erg mooi. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-03-2012 22:11] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nacht van de wansmaak!? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
De Tegenpartij: Aka webblaster wim; aka Oud Vuil; aka Wansmaak. Heerlijk! np. I don't give a. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 23-03-2012 22:20] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Verrader. met je discotopic. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-03-2012 22:28] |
|
Hahaha, daar kon ik op wachten. Het is ook zo, alleen vind ik het wel goed. Altijd al, alleen verzette ik me er tegen, kon allemaal niet. Ik had/heb hetzelfde met doe maar, intense haat in mijn jeugd, maar stiekem vond en vind ik het geweldige nummers. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik luister nog veel Madonna, maar dan vooral Ray of light en het oudere werk. Heb het er wel een beetje mee gehad. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ray of Liiiight Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ray of Light heerscht inderdaad. En La Isla Bonita. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |