|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe singel was net op radio 10 te horen. Sjeezzz, ook Madonna zit nu aan dat kut drumritme welke in de hedendaagse popmuziek te pas en te onpas gebruikt wordt. En ik vind dat zo verschrikkelijk, dat ritme. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Cha cha zingt ze ook in het begin van het trouwens ontiegelijke kut nummer [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 18-04-2019 10:19] Bazzio Attacks!!! |
|
Niet best, nee. Het gaat me trouwens niet om de vierkwartsmaat, maar om de invulling daarvan, dat hoor je nu zoveel terug in de hedendaagse popmuziek. Ah, even gezocht, het betreft zogenaamde zouk muziek. Vre-se-lijk! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: zonder te luisteren, trap? Is ze laat mee dan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zo'n 15 jaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Trap is dus zouk, aha. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Denk dat je het over twee totaal verschillende dingen hebt. Dit is trap: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het klinkt allebei als dancehall. Inderdaad verschrikkelijk, maar het levert wel geweldige clips met dikke billen van negerinnen en latina's op! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee, dit bedoel ik idd niet. Dit is blijkbaar Zouk muziek en het gaat mij alleen maar om de drumpartijen. Daar maakt Madonna nu dus ook gebruik van. Klinkt toch bijzonder anders dan Trap muziek. Let wel, ik heb het alleen over het drumwerk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:O nee toch niet. Jullie bedoelen andere negermuziek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De blues? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jazz? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rock & Roll? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
loll "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Eigenlijk komt alle muziek gewoon van die gasten af... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik heb me even verdiept in de nieuwe Madonna. Is een nummer samen met een reggaeton-artiest, dus ik zat er toch niet ver naast. Zouk heeft de laatste tijd veel invloeden uit dancehall en reggaeton en vice versa. Dus vandaar de verwarring misschien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het is iig allemaal vreselijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik trek de langzame versies niet. Maar snellere zouk en vooral kuduro vind ik wel gaaf. Vooral Buraka som sistema. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En mijn nickname was Wansmaak... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
spectre is woke I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |