![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk eens naar 'What the bleep... down the rabbit hole' zou ik zeggen. De eerste versie is inmiddels ZWAAR achterhaald, maar de tweede klopt toch aardig goed, zeker omdat ze ook nog een stukje de toekomst in filosoferen, en echt onverklaarbare dingen bewijzen. Echt, kijk en je ziet dat t samen gaat! (superfilm... zie je wel dat mijn nerderigheid (overigens alleen natuurkundige stromingen als kernfysica en astronomie) best samengaat met mijn overgevoelige spirituele ikje:p ![]() |
|
quote: Ik weet niet of ik nog een poging wil wagen, deel 1 was ZOOOO slecht, echt om te huilen. ![]() ![]() |
|
Deel 1 heb ik nog niet half uit kunnen zitten, maar ik ben fan van deel 2 ![]() ![]() |
|
quote: haha wtf die heb ik nog niet gehoord *gaat weer terug de studieboeken in.. woensdag tentamen van kant's kritik*.. ![]() |
|
https://mindmatters.ai/2023/01/neuroscientist-consciousness-didnt-evolve-it-creates-evolution/ Interessant. Voer voor religieuzen en ietsisten soweiso When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Leuke interviews geeft Donald Hoffman ja, maar zijn theorie heeft niets met religie te maken. Heb zijn boek "The case against reality" hier al een tijdje liggen, binnenkort eens gaan lezen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Dit vind ik nogal een gekke topictitel. ![]() [Edit] Taaltechnisch mankementje opgelost. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 08-01-2023 12:37] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Ik ook! ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het ei was er eerder. Dat is al jaren bekend bij de incelectuelen. Laat het los. Sluit het boek. Kies voor jezelf. Het ga je goed. ![]() |
|
quote: Geen wonder dat jij als uberincel zo goed op de hoogte bent dan. Alleen met jezelf te linken aan intellectualiteit sla je de plank volledig mis. Anderzijds, als je niks bent en je verbeeld je niks dan ben je ook niks. Maar daar weet jij alles van. ![]() Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. ![]() |
|
When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Yees. Dat is een taaie (tijde) om in vast te bijten. No dogs, no masters. ![]() |
|
Je kon um al? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Nee, kende het nog niet. Maar was al even aan het lezen en is zware kost. Qua implicaties sowieso, maar moet ook nog goed naar de wiskunde en natuurkunde kijken. No dogs, no masters. ![]() |
|
In ieder geval goede inspiratie voor tech-death ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-06-2025 16:54] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Zekers. Denk dat ik er idd een tekst aan ga wijden When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |