|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
It's coming closer! Ik heb er zo fucking veel zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Nog 2 dagen..... bla...bla...bla... |
|
hoera. |
|
over 013 gesproken, gaat er nog iemand naar kreator op 28 april? |
|
quote: die gaat ik zien in Hardenberg...weer ietsie dichterbij zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: uhm... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: bla...bla...bla... |
|
quote: zeker.. dat wordt vet met0l! |
|
quote: Na ZM-fest wordt dat denk ik geen succes... Helaas, nee dus. Maar Kreator komt ook op festivals deze zomer, dus... |
|
RHAPSODY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pffff kan ff niets anders meer denken |
|
quote: Dat intens beleven is misschien wel zo ja maar als ik geen camera bij me heb wor ik helemaal gek als de lichtshow goed is enzo, vergeef ik het mezelf niet als ik m bewust thuis heb laten liggen haha. Maar ik krijg m wel binnen! tussen de lagen velours en kant haha Ding om de nek: wen je al snel aan hoor haha nog ff... [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 08-04-2002 23:45] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Oh mooi, dus jij maakt de ZM groepsfoto! Deal!! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
haha is goed jullie herkennen mij wel he? ik nl niet andersom waarschijnlijk www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Uhm... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ga, ik zal te herkennen zijn aan??? tjeuh,,,, :hb: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
sja mijn kop moeten jullie toch zo onderhand wel herkennen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ow hehe sorry! meestal word ik aan alle kanten aangesproken omdat ze me herkennen van m'n site hmm klein meisje met zwarte haren en een lange jurk... haha goh! eehm... ik heb Lando op sleeptouw, misschien dat jullie hem herkennen? (toetsen AF) Kale kop valt vaak ook eerder op haha ach ja, we zien wel, ik ben een van de kleine meiskes die vooraan proberen te staan om een goed plekkie te hebben vor te fotograferen. En als ze een hek om de basbox hebben staan ben ik daarbij te vinden, maar ik wel een groepsfoto hoor! Moeten jullie na het concert meteen gaan dringen bij de jassen of niet? www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
een ZM power metal fanaten foto! wat zal ie leeg zijn die foto http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
waarom? geen grote brede kerels? www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Met iemand als Lord Morgoth erbij... You got to be kidding.. |
|
zijn we nu aant beledigen of hoe moet ik dit lezen? Maar goed, ik heb er iig wel zin in! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: ik heb ze Aan het werk gezien tijdens de Stratovarius tour in Hardenberg als support. (Sonata Arctica mochten we van buitenaf horen omdat de security zo strikt en dus langzaam is!!! ) die Italianen waren een partij schichtig niet te zuinig! Geen orkest en simulatie uit het keyboardje klonk nergens naar. Brede Luca Turilli zat wat patserige houdingen aan te nemen, maar zanger Fabio had duidelijk nog heel wat podiumervaring op te doen! Maar goed, Sonata Arctica is nu ook niet meer onwennig op het podium dus alle hoop voor Rhapsody anno 2002. Veel plezier allemaal! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: enneuh bedankt, he! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Oke dan, dus eind van de week staan de Rhapsody Foto's op dit forum! te gek! klein meisje met zwart haar en jurk aan dus....mmmmm oke. (ik? kale kop, zwarte broek, rhapsody trui van DoV album) en zijn er nog mensen met wie ik terug richting vlaardingen / rotterdam kan rijden (2 pers.) let me know!!!!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 09-04-2002 13:22] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |