IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Rhapsody in de 013 Vorige pagina | Volgende pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-04-2002 14:08 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

It's coming closer! Ik heb er zo fucking veel zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 08-04-2002 18:11 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Nog 2 dagen.....

bla...bla...bla...

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-04-2002 18:11 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hoera.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 08-04-2002 18:14 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik heb er echt ontzettend veel zin in zolang me vrienden hun plastik zwaardjes maar thuis laten

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 08-04-2002 18:14]

bla...bla...bla...

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 08-04-2002 18:42 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

over 013 gesproken, gaat er nog iemand naar kreator op 28 april?

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 08-04-2002 18:48 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 18:42 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:

die gaat ik zien in Hardenberg...weer ietsie dichterbij

zo, dat was mijn beurt dan weer

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 08-04-2002 18:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 18:14 schreef Lady Rose het volgende:
Ik heb er echt ontzettend veel zin in zolang me vrienden hun plastik zwaardjes maar thuis laten

uhm...

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 08-04-2002 19:06 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 18:50 schreef Lord Morgoth het volgende:
uhm...

bla...bla...bla...

Meshuggah
rumboon
Usericon van Meshuggah
Posted 08-04-2002 20:20 by Meshuggah Wijzig reactieProfiel van MeshuggahQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 18:42 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:

zeker.. dat wordt vet

met0l!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-04-2002 20:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 20:20 schreef Meshuggah het volgende:
zeker.. dat wordt vet

Na ZM-fest wordt dat denk ik geen succes... Helaas, nee dus. Maar Kreator komt ook op festivals deze zomer, dus...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 08-04-2002 21:09 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

RHAPSODY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pffff kan ff niets anders meer denken

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 08-04-2002 23:44 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

quote:
Op 4 april 2002 17:41 schreef Vintersorg het volgende:
maar dan loop je heel de tijd met zo'n ding om je nek. Ik zou het dan nooit zo intens mogenlijk kunnen beleven

Dat intens beleven is misschien wel zo ja maar als ik geen camera bij me heb wor ik helemaal gek als de lichtshow goed is enzo, vergeef ik het mezelf niet als ik m bewust thuis heb laten liggen haha.
Maar ik krijg m wel binnen! tussen de lagen velours en kant haha
Ding om de nek: wen je al snel aan hoor haha

nog ff...

[Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 08-04-2002 23:45]

www.studiomystica.nl --> Design & Photography

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 08-04-2002 23:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Oh mooi, dus jij maakt de ZM groepsfoto! Deal!!

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 08-04-2002 23:51 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

haha is goed
jullie herkennen mij wel he? ik nl niet andersom waarschijnlijk

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 08-04-2002 23:53 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Uhm...

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-04-2002 23:53 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Ik ga, ik zal te herkennen zijn aan???

tjeuh,,,, :hb:

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 08-04-2002 23:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

sja mijn kop moeten jullie toch zo onderhand wel herkennen...

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 08-04-2002 23:58 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

ow hehe sorry!
meestal word ik aan alle kanten aangesproken omdat ze me herkennen van m'n site
hmm klein meisje met zwarte haren en een lange jurk... haha goh!
eehm... ik heb Lando op sleeptouw, misschien dat jullie hem herkennen? (toetsen AF) Kale kop valt vaak ook eerder op haha
ach ja, we zien wel, ik ben een van de kleine meiskes die vooraan proberen te staan om een goed plekkie te hebben vor te fotograferen. En als ze een hek om de basbox hebben staan ben ik daarbij te vinden, maar ik wel een groepsfoto hoor!

Moeten jullie na het concert meteen gaan dringen bij de jassen of niet?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 09-04-2002 0:00 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

een ZM power metal fanaten foto!
wat zal ie leeg zijn die foto

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 09-04-2002 0:18 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

waarom?
geen grote brede kerels?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-04-2002 0:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Met iemand als Lord Morgoth erbij... You got to be kidding..

Natascha
Usericon van Natascha
Posted 09-04-2002 4:55 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

zijn we nu aant beledigen of hoe moet ik dit lezen?
Maar goed, ik heb er iig wel zin in!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-04-2002 5:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 maart 2002 13:53 schreef Natascha het volgende:
...
Hebben ze een beetje coole podiumuitstraling dat jullie weten?...

ik heb ze Aan het werk gezien tijdens de Stratovarius tour in Hardenberg als support.

(Sonata Arctica mochten we van buitenaf horen omdat de security zo strikt en dus langzaam is!!! )

die Italianen waren een partij schichtig niet te zuinig!

Geen orkest en simulatie uit het keyboardje klonk nergens naar.

Brede Luca Turilli zat wat patserige houdingen aan te nemen, maar zanger Fabio had duidelijk nog heel wat podiumervaring op te doen!

Maar goed, Sonata Arctica is nu ook niet meer onwennig op het podium dus alle hoop voor Rhapsody anno 2002.

Veel plezier allemaal!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Lord Morgoth
Fear me...
Posted 09-04-2002 9:34 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2002 0:34 schreef Judge M. het volgende:
Met iemand als Lord Morgoth erbij... You got to be kidding..

enneuh bedankt, he!

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-04-2002 13:21 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Oke dan, dus eind van de week staan de Rhapsody Foto's op dit forum! te gek! klein meisje met zwart haar en jurk aan dus....mmmmm oke. (ik? kale kop, zwarte broek, rhapsody trui van DoV album)

en zijn er nog mensen met wie ik terug richting vlaardingen / rotterdam kan rijden (2 pers.) let me know!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 09-04-2002 13:22]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com