|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
erg vet was het!! maar aaergh nekpijn http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ja sorry, ik heb de foto's op m'n .org staan want m'n .nl is vol maar binnenkort ga ik verhuizen naar een andere server en dan gaat alles weer snel! Het licht: Was echt heel gaaf, alleen voor foto's was het een beetje teveel rook maar dat kwam vanwege de DVD opname. Ik vond het echt zo geweldig! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Ik vond by the way Angel Dust vele malen beter dan At Vance Angel dust had ook het beste geluid van de avond vind ik |
|
Wat een geweldige foto's.. Wel jammer dat ik het niet heb gezien. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Klopt helemaal. At Vance deed ook niet zoveel aan show vond ik, Angel Dust zweepte het publiek echt op enzo..Muziek is ook gewoon heel erg heavy, dat slaat ook aan Geluid van Rhapsody vond ik ook wel heel erg ok, want wat ik van mijn vriend had gehoord over vorige optredens ( in het voorprogramma van Strato ) had ik er een hard hoofd in. Viel dus eigenlijk heel erg mee, want alles was heel erg goed te horen! Bij At Vance was het geluid helemaal niet goed, want je hoorde op de trap, de stemmen van de gitaristen niet, erg zonde want At Vance is toch een mega goede band op cd. Misschien dat ze als ze, net als Rhapsody, de volgende keer main act zijn wat beter geluid hebben. Ik hoop t in ieder geval voor ze. Desondanks was het toch echt een mega bruut concert [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 11-04-2002 20:04] Kankerlul |
|
quote: en daar hoef ik niets meer aan toe te voegen! |
|
Dat deze band gegroeid is sinds hun tour na de Symphony of enchanted lands release was te verwachten; succes=groter budget=meer mogelijkheden. Maar hoe was de show dan? Wat deden ze visueel dan allemaal? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-04-2002 1:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zelf vond ik de show heel erg gaaf, er hing een goede sfeer omheen. Het podium was omgebouwd in een soort van kasteel en op het doek op de achtergrond was natuurlijk de draak van power of the dragonflame te zien. In het begin kwam er eerst een meissie vermomd als spook het toneel op, gevolgd door Aresius die zijn verhaal kwam vertellen(uiteraard met een zwaard in zijn handen ). Verder zweepten ze het publiek heel erg goed op. Het licht was erg mooi vond ik zelf. En het publiek was gewoon wel enthousiast Na afloop kwam Aresius het podium weer op met het zwaard en werd hetlaaste stuk van Gargoyles gespeeld..En na afloop was er natuurlijk vuuuurwerk!!!!!!!!!!Ik vond het broertje van Alex(die fluit speelde) ook wel origineel gevonden. Ow ja en op een gegeven moment kwam hetzelfde meissie die als spook verkleed was nog ff vaag dansen met een tamboerijn zag er wel geinig uit allemaal Kankerlul |
|
Ik heb net een cd van ze gekocht. Niet echt mijn smaak.. maar het geeft "POWER"!!! en zo slecht is het niet (maar ik hoef het niet de hele avond te horen) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Wat lul je nou met "niet echt mijn smaak". Toen straks zat je ze nog te aanbidden op MSN Hakkuh |
|
Neehoor.. ik zij dat het "POWER" gaf en we goed was Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |