|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
auto + ruimte + vlaardingen/R'dam = lift? please? [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 09-04-2002 17:19] |
|
MOrgen jeeeeeeeeeeeeeeeeeej Ik kan nie slapen vanaaaaaaaaaaaaf to alll Kankerlul |
|
hmmm krijg er steeds meer zin in... Ik rij maar tot Boxtel en misschien Best dus een lift naar Rotterdam kan ik je niet geven maar dat is allemaal nog goed haalbaar met de trein volgens mij hoor! -edit- kennen jullie het voorprogramma? en zo ja, zijn die goed? [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 10-04-2002 1:59] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Jaaaaaaa het voorprogramma ken ik wel, en beide bands zijn heel erg goed vind ik zelf Vooral At Vance is heel erg gaaf..EN Angeldust tuurlijk ooook!!!!!!!! Ik heb er zoooooooo'n zin in word egg cool..En ikke ben te herkennen aan m'n lange haar en m'n rode jurk whahah kzie jullie allemaal vanaaf wel..Maybe herken ik je nie maar dan moet je me maar ff aanspreken ofzow zie jou ook vanaaf natash Kankerlul |
|
Klopt! de support acts heerschen ook al! grmbl was het maar 18:00 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
18.00??? t begint toch om 20.00??nouw begin ik te twijfelen Kankerlul |
|
Morgen morgen jippi!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Bij ons begint het iig om 20u Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ja ik wou net zeggen,heb ik dalijk van alles zitten regelen, missen we dalijk wat het begint om 20.00 uur, zaal is open om 19.00 [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 10-04-2002 12:16] Kankerlul |
|
quote: tja, das een beetje de andere kant op! Maak niet uit, ik ga het anders wel proberen te halen met de trein... VANAVOND !!!!!!!!!!!!! EINDELIJK!!!!!!!!!!!! ALLEMAAL EEN GEWELDIGE AVOND TOEGEWENST!!!!!! |
|
jij ook Vintersorg!!!!!! suc6 toegewenst met je vervoer [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 10-04-2002 13:22] Kankerlul |
|
quote: dank je! (zie je een kale jongen bij het hek vanavond! met een dawn of vicoty trui en zwarte broek! zwaai ff!) [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 10-04-2002 14:14] |
|
Is goedddddd!!!!!!!! ik kom wel ffies naar je toe dan Kankerlul |
|
sta er zo van te kijken dat jullie zo ver vantevoren al weten wat je aan hebt! Maar goed, ik ga over een kwartiertje ongeveer, ff wachten tot er op de deur geklopt wordt... en m'n camera komt binnen! iemand met een fotopas schiet me te hulp www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Veel plezier MuayThaigerrr!! |
|
Het was vet!!!! For the king for the land for the mouuuuuuuuuntaaaaains!! I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
HET WAS ENORM GAAF!!!! en dan waren er mensen die zeiden dat hun geen coole shows weg konden geven! en de foto's staan online!!!!! voorbeeldjes: Rhapsody (1 van 74) Angel Dust (1 van 24) At Vance (1 van 14) At Vance en Angel Dust kende ik nog niet, maar ben blij dat ik ze gezien heb, echt heel erg gaaf! meer foto's op m'n site! ( http://www.blackwitchdesign.nl ) zo, nu heb ik wel zin in een lekker kopje thee! www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Atvance heb toch net een nieuwe cd? mooie hoes |
|
.........From the silent hill we scream loud your name mighty power of the dragonflame.....into the ray of the sun.......Face me evil basterd........for the king for the land for the mountains......the eagle's eye is hiding something tragic BUT IN THIS YEAR RHAPSODY RULES IN ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HET WAS GODVERGETE GAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: je foto's op je site zijn geweldig!!!!!!!!!!! |
|
Superknappe foto's Natascha.. Alleen laden ze wat traag, maar dat kan aan m'n verbinding liggen.. Ik ga vanavond foto's nemen.. Hoe was het licht? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Vanavond in Antwerpen...... ik wil nog een keer!!!!!!!!!!! Je gaat het geweldig naar je zin krijgen!!! Have fun! Oja Angel Dust is een zeer strakke band! |
|
quote: Aan de foto's te zien hadden ze wel een hele show bij... Oe oe oe, ik kan niet meer wachten tot vanavond... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Rhapsody heeeeeeeeeerste echt heeeeeeeel erg!!!!!!!!! Ik heb t zooo onwijs naar m'n zin gehad! Ik heb geen stem meer van het meezingen !!En dan durven sommige mensen nog te beweren dat Rhapsody nie cool is en dat Fabio nie kan zingen! Die gozer heeft een godenstem!!! En Luca is al helemaal de UBERGOD! At vance en Angeldust waren ook supercooooooooooool!!!!!!Heeeele mooie foto's natash! k heb ook foto's gemaakt, maar die moeten nog ontwikkeld worden, tegen de tijd dat ze klaar zijn zal ik ze wel ff in een topic gooien INTO THE RAY OF THE SUN MARCH OUR HERO HUNTING THE DARKLORD REBORN FROM THE BLOOD OF HIS GOD... HIS GOD... THE WARMASTER KRON RIDE FOR THE FALL OF HIS POWER FIGHTING THE STORM, THE ROAR OF THE THUNDER ALLY OF THE SUN AND THE MOON... GREAT SWORDMASTER RULE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kankerlul |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |