|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 08-11-2006 6:48] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Van de wikipedia.. WAARSTAATDEDOOMENSPEEDMETAL!!!!! |
|
Sowieso een kutoverzicht. |
|
'early metal' |
|
quote: Microsoft Office Visio. |
|
quote: Dat kan zeker, maar dan moet je wel zelf alle connecties aanleggen. Er zijn ook programma's die vanuit een database zulke diagrammen kunnen generen, misschien dat Arco dat bedoelt? (niet dat ik er 1 weet) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gaaf dat er een sterfdatum bij alle dood verklaarde stromingen is geplaatst. |
|
quote:FCO-IM maar ik weet niet of deze dat doet op de manier waarop Arco dat bedoelt. |
|
er bestaan van die stamboomprogramma's.. ik hoop es op iets te stuiten waarin ik zon setje zooi op kan zetten @zeltow... zon programma pikt dan de corresponderende namen en maakt er een diagram van? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Het databaseontwerp daarvoor hoeft niet bijzonder ingewikkeld te zijn natuurlijk, hoe je daaruit diagrammen krijgt weet ik dan weer niet. |
|
quote: Nou ja, zo'n programma leest de relaties die uit die database volgen uit en maakt daar een relatiediagram uit, want dan in dit geval een soort stamboom wordt. Dat kan je dan vast én op bandniveau én op muzikant niveau doen. Zulke programma's bestaan, maar ik gebruik ze niet Misschien is die wat Audiophile noemde wat? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
altijd handig Wikipedia. ik vind het in ieder geval betrouwbaar. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
betrouwbaarheid is zo signature |
|
quote: Nou, ik vind de bijbel geloofwaardiger hoor. |
|
ik vind jou nóg betrouwbaarder signature |
|
Dat is eigenlijk ook wel zo. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Als het niet bevalt, dan pas je het toch gewoon zelf aan? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat is al vaker gedaan, maar het wordt steeds terug veranders op het groene boekjes argument Black seeds of bunny! |
|
quote: blijf dat persoonlijk een kulargument vinden aangezien het Groene Boekje daar foutief is. Heeft men dan echt niet door dat trash en thrash twee verschillende dingen betekenen en dat het ene een zelfstandig naamwoord is en het andere een werkwoord? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Haha, als je Wikipedia nodig hebt om te ontdekken wat thrash is, dan moet je toch eens bij jezelf te rade gaan... spelfout weggehaald... |
|
quote: daar heb je uiteraard volkomen gelijk in Maar dat houdt niet in dat ze de genrenaam verkeerd mogen spellen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |