|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Je zou dit nummer eens moeten luisteren: Napalm Death vs. Delta Nine - Breed To Breathe Das echt vet! |
|
cannibal rights is echt vet!!! fear my moo of wrath |
|
die eerste cd is helemaal vet No meat is sweater |
|
vindt het echt een heerlijke cd, zeker wanneer ik in een kutbui ben, gewoon dissimulate in de cdspeler en KEIhard draaien! je kan er alleen niet te lang naar luisteren want dan gaan je oren protesteren My madness, my sadness |
|
ik vind er werkelijk waar geen ene goddamn reet aan Trieste gast |
|
quote: Lijkt net of ik Mark hoor praten als ik dit zo lees, echt typisch Fries!! |
|
Pff, geef mij maar Mysticum! Je kan me de bout hachelen! |
|
Dat heeft er weer geen fuck mee te maken... Ik heb Dissimulate maar eens een nieuwe rotatie gegeven, en ook al is de structuur van de songs soms wat repetatief. Deze CD heerscht wel de PAN uit! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik mot die nieuwe ook nog eens aanschaffen. |
|
The Berzerker is grappig. Weer zo'n CD die je opzet en naar mijn gevoel binnen 5 minuten weer is afgelopen. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Hij is stoer hé? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ja, nog bedankt cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
dissumulate is echt een geweldige cd nooit eerder heb ik zoiets bruuts gehoord. De vergelijking met slipknot vind ik nou echt nergens op slaan; maakje deze om de maskers |
|
Ja, the Berzerker beukt lekker. Tijdje geleden in Baroeg gezien. |
|
quote:toen kon ik gratis naar binnen maar moest werken |
|
Argh, minder. Was best grappig eigenlijk, waren ook redelijk wat gabbers e.d. aanwezig. |
|
quote: Slipknot vergelijking snap ik ook niet... Immortal heeft ook verf op, dat is dan toch ook geen kiss? Dit slaat nergens op. |
|
quote: In het muzikale aspect kan ik zowieso niet gauw een vergelijking vinden tussen beide bands. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Niet muzikaal gezien kan ik Snotlip en The Bersucker beiden wel vergelijken. Afvoeren die handel. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Als je dat voor de grap dan ook eens deed inplaats van het gesprek hier af te kappen, zou wel makkelijk zijn. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja, komt u maar met argumenten... Waarom is the Berzerker dan zo slecht? En niet aankomen met het 'drumcomputers'-argument, want dat is naast afgezaagd wel in meer metalsoorten aanwezig. Dit slaat nergens op. |
|
WOW!!!The Berzerker!!!Keigoeie band,lekker snelle drum!!!! ten top!!!! Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |