|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Amai! Ik moet dat niet he! Al die boze mannen enzo, schreeuwen maar de hele tijd hun longen uit hun lijf! |
|
LOOOOL |
|
Hee, euhm, dat was ik niet hoor... |
|
quote: nee hoor Kim toch Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Nou sherlock, vertel ons wat heb je precies door. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: NEEEEE!! Dit is mn nieuw nick!! |
|
quote: Dat asherah en ~narsil dezelfde zijn,deheh Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
Laat duidelijk zijn dat ik niet meer onder 'Asherah' post dan... |
|
quote: 't zou te verwarrend zijn Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
Amai! Waarom dan? Dit slaat nergens op. |
|
asherah ga je focking is gewoon gedragen en nee reageren op je eigen post hoort daar niet bij. |
|
Que? |
|
tip: verander password van Asherah account dan even |
|
the berzerker is op zich wel grappig, maar na een tijdje word ik er echt compleet hyper van. op zich is de snelheid van die drummer wel vet, maar die muziek moet je echt even 73X luisteren voor je er aan gewend raakt. maar op zich wel ok |
|
Lekkere muziek voor op de fiets! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ga je daar echt niet van racen dan? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
haha, morke kraakt oude accounts /// the beserker is vette poep! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Chocopoep! Pokkuh neetuh |
|
dat is geen reactie die bijdraagt aan een plezante maatschappij... |
|
quote: Deze ook niet. ah mis! Pokkuh neetuh |
|
quote: Kheb ze live niet gezien maar ik weet wel dat ze dan een drummer hebben die fijntjes alles naspeelt. Berzerker is goeie sjeespoep Pokkuh neetuh |
|
The Berzerker heeft wel een drummer!die dude van Plague aus Australie En ok, de drums doen de rest in vergetelheid vervallen, maar da boeit niet, idd handig om op wakker te worden, en de komende dagen niet meer te hoeven slapen,dan wel... |
|
had ik al gezecht dat the berzerker een van de meest vette bands is die ik ken? |
|
nej, is dat zo dan? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |