|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
de nieuwe heeft me nog niet weten te pakken.. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Als je het kwijt moet |
|
ehh, ik heb het op mp3 en een gekopieerd hoesje :') Fuck the world and fuck you |
|
Dan ga ik er inderdaad niet heel veel aan uitgeven. Dan stop je hem maar vooral goed ver weg dat je hem zelf niet meer ziet. |
|
mijn reet ? Fuck the world and fuck you |
|
Als dat niet te oncomfortabel voor je is, is dat een heel goede optie. |
|
jij bent natuurlijk weer zo'n mannetje die tegen mp3's is... Fuck the world and fuck you |
|
Hehe, het enige dat ik zei is dat ik geen geld ga betalen voor jouw mp3-schijf. Het feit dat je hem in een stoffig hoekje kunt stoppen heeft er meer mee te maken dat ik het idee heb dat je er weinig aan vindt, en dan kun je hem maar beter ver weg leggen. En toen kwamen we bij de kwestie van je bips. |
|
okay dan. ik dacht alweer dat je weer zo'n manneke was die gruwelijk tegen het gebruik van mp3's was. mijn excuses. Fuck the world and fuck you |
|
Nieuwe drummer! Todd Hansen Geen idee of deze knakker alleen voor het live werk is, of ook de nieuwe ingedrumd heeft trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 13-10-2008 21:10] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
Leuke liedjes. |
|
Zeker! Lieve liedjes zijn het |
|
"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Wat een afschuwelijk gitaar geluid Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Da's ook wel meteen het kutste nummer dat ze ooit gemaakt hebben |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
wa vin je van de DVD? signature |
|
Zelf niet gezien.... Volgens mij verwissel je trouwens meer avatars dan een hoer klanten. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
nee hoer, het is gewoon crisis in de hoererij signature |
|
quote: Stuk fijnere cover! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Heb ik je al gezegd, maar ik weet niet hoe nuchter je toen was (Esoteric, weetwel) Lekker DVD'tje iig, die livetracks zijn wel machtig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: die maskers ook Esoteric... ja dat was fijn signature |
|
Dissimulate en het debuutalbum zijn nog steeds mijn favorieten, maar de anderen mogen er stuk voor stuk ook wezen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |