![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
15 Sept De Kelder in Borculo ( Waar? De achterhoek, Gelderland) Toxocara Bloodsin +1 Inkom: nog niet bekend. ( zal rond de drie euro liggen.) http://www.myspace.com/toxocara http://www.myspace.com/bloodsin [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 02-08-2006 14:44] ![]() |
|
Leuke combi! Lijkt mij wel een tof feestje! Bla ![]() |
|
Dan moet je maar afzakken richting achterhoek.. ![]() ![]() |
|
afzakken en de kelder in !!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
...dus nog verder zakken !! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Zover jij wil... ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Hmm, interesting! alleen nog ff 3 euro bij mekaar sparen ![]() ![]() |
|
Anders is er vast wel iemand die je op een gastenlijst wil zetten... ![]() |
|
op een vrijdag gelukkig! ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Hmmm da's wel leuk om als optie in mn agenda te zetten. ![]() |
|
ga je het woord optie in je agenda zetten? ![]() |
|
Is de Kelder nog een beetje een relaxed zaaltje dan? ![]() |
|
Ja, is een leuk zaaltje. Wel erg klein, van binnen ziet het er een beetje uit als een ( Kleine ) hangar. Het bier is er altijd goedkoop, en het geluid redelijk tot goed te noemen. ![]() |
|
Staat er nog wat leuks aan apparatuur? (effectenrekje/leuke mengtafel?) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: O, dat klinkt goed! Zal ik nog wat asistentie bij JBIH geven? ![]() |
|
quote: Ojee, ben jij dr ook weer ![]() Hopelijk brengt Michiel dit keer een tros bananen mee ![]() ![]() |
|
15 sept. moet te doen zijn. ![]() |
|
quote: ![]() ~* www.SpoOken.nl *~ ![]() |
|
quote: Hmmm, moeten we voor die tijd wel ffe een keer de puntjes op de sreekwoordelijke i gaan zetten.. ( Met andere woorden, in de repetitie ruimte komen om te roken.. ![]() ![]() |
|
quote: Als men me tenminste mee wil vanzelfs ![]() En ohja!, dat was ook zo hehehe.. ik heb nog wel eens een stel duffe ingevingen met een paar biertjes op ja ![]() Volgende keer Michiels Jambers aflevering deel 2 ook maar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-08-2006 13:36] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
dat wordt weer lache giere brulle ![]() ![]() |
|
quote: Uiteraard! Let's say volgende week zondag?? ![]() |
|
Ja, doe maar. Dit weekend is het mijn werk weekend, en Hendri is op vak... Volgend weekend lijkt mij een strak plan. ![]() ![]() |
|
Aaaight ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |