|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoor net dat ik dat niet ga redden.. |
|
(Coen spreekt) Dan spreken we nog wel iets naders af ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
|
|
Imminent Repulsion van Toxocara heerscht, dit mag ik niet missen |
|
hey als jij daar bent heb je andere dingen te doen! ben je daar trouwens? |
|
Als jij de kerel in je avatar bent moet je nu een grap maken. Soulnerve, daar doe ik binnenkort een plaat voor. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaat een leuk feestje worden.. Goedkoop bier en brute metal... |
|
jajajaja! |
|
Nog twee weekjes. |
|
en dan knallen! |
|
In de kelder van een kasteel. Alleen daarom is het al gaaf. En dan is d'r ook nog metal. Wat meer heeft een mens nodig? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Kasteel? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Is die d'r niet meer dan? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Flauw. Is er link/website naar/voor dat zaaltje? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hm, niks kunnen vinden. Wel het volgende: http://archeonet.nl/index.php?itemid=7150 Vroeger was Borculo een kasteel rijk. Een bouwwerk dat eeuwen lang als bestuurscentrum van de toenmalige Heerlijkheid Borculo diende. Het kasteel werd gesloopt en op de fundamenten werd een villa neergezet. De kelders zijn nog intact gebleven, maar verkeren in een slechte staat. Desalniettemin, toch keihard beuken dan ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
t was leuk jou gekent te hebben Anne |
|
quote: ? quote: cool! ik ben erg benieuwd! als het maar geen strak parallele muren heeft ben ik helemaal blij "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Lekkers, de kelder houdt het vast wel ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
En als die toko toch instort sterf je tenminste in het harnas (en jong, dus ben je een mooi lijk ) Bruce Banner |
|
i'm waaaay to young to die. |
|
En ook waaay too young to drink Bruce Banner |
|
De kelder is inderdaad intact van het kasteel, in ieder geval een gedeeldte. In het zaaltje zelf past denk ik een man of 75, dit omdat het andere gedeeldte gebruikt word als speel o theek. Is wel mooi om te speule zon kleine hangar. Hanger 18! Daarnaast is het 1 straat verder van mijn huis.. Rollend naar huis! [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 07-09-2006 13:13] |
|
achja, succes heeft zo zijn voordelen |
|
quote: In die speel-0-theek kunnen we niet terecht? Wij spelen toch ook? *he, bah wat flauw en zo'n inkoppertje ook* ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |