|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat je vast wel even met de lego mag speule.... |
|
*zucht* Wat een inkoppertje Michiel, echt geniaal! @BVT: ja mag dat??? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
kan oma niet tegen mijn flauwe grapjes?terwijl ze er zelf vol mee zit? |
|
Het is vroeg ja, .... pisventje.... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
valt mee hoor, zeikwijf |
|
Hm..... nou om het bandlid-bashen te stoppen: Ja, Michiel, je hebt gelijk Michiel, enzo... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
|
|
Hehehe, Bitch fight? @ Lileth, ik denk dat er wel wat te regelen valt bij de speel o theek.. Kost je wel 50 euro en een krat bier.. |
|
we need more cowbell |
|
komt eraan! |
|
YES WEL deeeenk!! |
|
IN Borculo horen we al genoeg koe bellen. ( meer beesten dan inwoners) Metal moet er komen! |
|
koebellen zijn ook extreem metal het is hier eigenlijk te vroeg voor... |
|
En voor Borculose begripen helemaal. Daar lopen ze veelal nog een jaar of 8 - 9 achter. |
|
* Schop * Vanavond! Beuken en bier. |
|
jammer genoeg niet aanwezig, teveel werk en teweinig P.a "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
* Brakheid * |
|
Goed feestje dus? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Joa, wat mij betreft wel. Jammer dat het niet stampvol zat. Bloodsin optreden verliep goed, paar kleine foutjes verder goed. was leuk om Soulnerve eens te zien. Hadden goed geluid. (Hoest met de bandjes?) Toxocara, roste behoorlijk, vooral de drummert deed goed zijn best. Was qua volume hard.. |
|
Bloodsin gemist, volgende keer beter. Soulnerve klonk leuk, Toxocara een aangename verrassing. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |