|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
15 Sept De Kelder in Borculo ( Waar? De achterhoek, Gelderland) Toxocara Bloodsin +1 Inkom: nog niet bekend. ( zal rond de drie euro liggen.) http://www.myspace.com/toxocara http://www.myspace.com/bloodsin [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 02-08-2006 14:44] |
|
Leuke combi! Lijkt mij wel een tof feestje! Bla |
|
Dan moet je maar afzakken richting achterhoek.. |
|
afzakken en de kelder in !!! YES WEL deeeenk!! |
|
...dus nog verder zakken !! YES WEL deeeenk!! |
|
Zover jij wil... |
|
|
|
Hmm, interesting! alleen nog ff 3 euro bij mekaar sparen |
|
Anders is er vast wel iemand die je op een gastenlijst wil zetten... |
|
op een vrijdag gelukkig! kan ik zaterdag weer mooi werken "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hmmm da's wel leuk om als optie in mn agenda te zetten. |
|
ga je het woord optie in je agenda zetten? |
|
Is de Kelder nog een beetje een relaxed zaaltje dan? |
|
Ja, is een leuk zaaltje. Wel erg klein, van binnen ziet het er een beetje uit als een ( Kleine ) hangar. Het bier is er altijd goedkoop, en het geluid redelijk tot goed te noemen. |
|
Staat er nog wat leuks aan apparatuur? (effectenrekje/leuke mengtafel?) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: O, dat klinkt goed! Zal ik nog wat asistentie bij JBIH geven? |
|
quote: Ojee, ben jij dr ook weer Hopelijk brengt Michiel dit keer een tros bananen mee |
|
15 sept. moet te doen zijn. |
|
quote: ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Hmmm, moeten we voor die tijd wel ffe een keer de puntjes op de sreekwoordelijke i gaan zetten.. ( Met andere woorden, in de repetitie ruimte komen om te roken.. ) |
|
quote: Als men me tenminste mee wil vanzelfs En ohja!, dat was ook zo hehehe.. ik heb nog wel eens een stel duffe ingevingen met een paar biertjes op ja Volgende keer Michiels Jambers aflevering deel 2 ook maar [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-08-2006 13:36] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
dat wordt weer lache giere brulle |
|
quote: Uiteraard! Let's say volgende week zondag?? |
|
Ja, doe maar. Dit weekend is het mijn werk weekend, en Hendri is op vak... Volgend weekend lijkt mij een strak plan. |
|
Aaaight |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |