|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Yawgmoth Die zijn ook de afsluiter trouwens [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-07-2006 7:30] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Is dat zo? Vaag, ik hoorde wat anders.. IS er iemand die de naam kan/wil aanpassen? Thnx. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 26-07-2006 7:41] |
|
Ik heb idd bevestigt gekregen dat we als laatste spelen ja. |
|
Ow... Hehehe, nou dat zal dan wel zo zijn... Ik begreep Deifi.. |
|
Mensen moeten op tijd terug kunnen, Bort? Hehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hihi |
|
dat wordt beuken Signature |
|
quote: Dat denk ik wel... |
|
Kickz0rs. |
|
Worden flink wat nieuwe deuntjes van de komende Deifecation-plaat gespeeld Signature |
|
Toch niet zo lang he? |
|
Hebben de heren bandjes wel duidelijke afspraken gemaakt over de vergoedingen enzo? Of heeft The Old Times tegenwoordig zijn zaakjes op orde? http://www.curatoren.nl/fo/nieuws.php?id=709 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat zit wel dik in snor. |
|
JOa, dat hoop ik toch ook.. IS hard werken voor 50 euro en een krat bier.. |
|
... en anders gaan we met de pet rond Signature |
|
Hehehe, ben ik blij dat we eerder moeten speule dan jullie.... Is de knip al leeg. Zeg, repeteren jullie vrijdag? |
|
jazeker, vrijdag weer repeteren. Signature |
|
Ok, drop ik ffe een paar posters en flyers.. |
|
Marijn komt vanavond langs bij N.O.S, ik zal er een paar mee nemen. Als hij er nou vrijdag niet is dan drop ik dr bij Emiel vanavond een paar voor jullie. |
|
quote: Hmm, Dievenkeesje treedt ook eindelijk weer eens op? |
|
quote: helaas wel. Signature |
|
Kick! Lijstje? Nee? |
|
quote: Lijstje? Signature |
|
Euhm....? |
|
Alleen ZM-ers weten dat hier een lijst wordt bedoeld met mensen die erheen gaan. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |