|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
boeiend Je moeder. |
|
beetje prijzig |
|
|
|
Waarom? |
|
Omdat hier toch geen normaal commentaar gegeven gaat worden, en het zich anders allemaal een beetje blijf herhalen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Al kreeg ik 100 euro to dan ging ik er nog niet heen, ik word altijd helemaal para van dat publiek, en van de band ook trouwens. Against God and Government |
|
quote: Mwah, voor 100 euro biergeld en het hele concert lang de lachspieren te beoefenen doe ik het wel hoor. |
|
quote:Even duur als in de Effenaar begin juni |
|
Ik vind 24 euro nog best meevallen voor CoF... Anyway, ik ga er toch wel naar toe, voor nop. FF lachen :D Inter faeces et urinam nascimur |
|
Twijfel.. Vind de ouwe cd's van ze helemaal geweldig, maar ze zijn live zooo vaak om te huilen zo slecht... Zie het tegen die tijd wel een keer Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Vind het live kwa spel nog wel OK. In ieder geval de laatste keer in Hardenberg. Alleen staan ze er zo onge?nteresseerd en arrogant bij, dat het live totaal niet meer boeit. Totaal geen uitstraling meer. Blij dat ik ze ooit nog in VERA heb gezien, toen zag je ze tenminste nog genieten op het podium en dat komt de sfeer tengoede. Het is net of het nu de gewoonste zaak van de wereld is en alsof het MOET. Erg jammer... |
|
quote: Ok [Dit bericht is gewijzigd door Cradle Of Filth op 05-11-2006 23:46] |
|
quote: De tering, en in Engeland hebben ze Sabbat (UK) in het voorprogramma. Ik hoop dat een suicidale thrashfanaat zich als protest opblaast midden in het publiek. Deathstars... zelden zulke kansarme primaten compleet met nichtenoutfit hun ding zien doen. Schande! Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Ik had het kunnen weten... |
|
te ver weg Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Er zijn gesigneerde producten te koop, er is geen signeersessie. |
|
|
|
Je moeder. |
|
quote: Ik wil een pet met de handtekening van Dani! |
|
ik ook Je moeder. |
|
En een kwak van jou erbij op die pet uiteraard |
|
hehehe Je moeder. |
|
quote: Whahahahahahahahhahaha!!111!!!111!!!!9 |
|
quote: Wil je er ook even op spuiten, kultheld? |
|
Mag ik er ook een kletsbolus in draaien? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 06-11-2006 1:51] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |